FANDOM

Alexis Midford.png
Alexis Leon Midford
Kanji

アレクシス・レオン・ミッドフォード

Rōmaji

Arekushisu Reon Middofōdo

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Zajęcie

Markiz Midford
Lider Rycerzy Brytyjskich[1]

Poprzednie zajęcie

Uczeń w Weston College
Prefect's Fag z Green House

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Krewni

Francis Midford (żona)
Edward Midford (syn)
Elizabeth Midford (córka)
Vincent Phantomhive (szwagier, zmarły)
Rachel Phantomhive (szwagierka, zmarła)
Ciel Phantomhive (bratanek jego żony)
Claudia Phantomhive(teściowa, zmarła)[2]

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 11, Rozdział 52

Seiyū

Brak

Markiz Alexis Leon Midford (jap. アレクシス・レオン・ミッドフォード Arekushisu Reon Middofōdo) – mąż Francis Midford, ojciec Edwarda i Elizabeth oraz przywódca rycerzy imperium brytyjskiego[1].

Wygląd Edytuj

Alexis jest mężczyzną w średnim wieku, ma podbródek z dołkiem, gęste brwi i wąsy na górnej wardze. Układa włosy przygładzając je do tyłu i na boki.

On zazwyczaj ubiera się formalne i wyrafinowane w stroje, aby zaznaczyć swój wybitny status markiza Midford.

Osobowość Edytuj

Alexis, choć ożenił się z poważną i surową kobietą, jest beztroski i żywiołowy, kiedy zaprzyjaźnia się z innymi[3].

Czasami przybiera fasadę spokojnej, wyciszonej i opanowanej osoby. Utrzymuje wtedy ciągłe spojrzenia, jak zostało to pokazane, gdy intensywnie przypatrywał się Cielowi Phantomhive[4]. Jednak on szybko wyrwał się z tego stanu i zaczął do serdecznie witać i przytulać swojego przyszłego zięcia[5].

Ponadto Alexis manifestuje swoja pozycję jako lidera Rycerzy Brytyjskich wykazując odwagę i determinację. Ochraniał bezbronnych i nie chciał uciekać podczas walki z Kuriozalnymi Lalkami[6].

Historia Edytuj

Alexis uczęszczał do Weston College razem ze swoim przyszłym szwagrem Vincentem Phantomhive. Był pachołkiem prefekta Green Lion[7].

Alexis później zostaje mianowany liderem Rycerzy Brytyjskich. Podczas turnieju szermierki zorganizowanego przez Królową Wiktorię został pokonany przez Francis, z którą później się ożenił[8].

Jakiś czas później Alexis i Francis uczestniczyli w mianowaniu Ciela na hrabiego Phantomhive'a[9].

Streszczenie mangi Edytuj

Luxury Liner Arc Edytuj

Kuroshitsuji 52.jpg

Prawdziwe uczucia Alexisa wobec Ciela.

Alexis, Francis, Edward oraz Elizabeth Midford planują trzytygodniową podróż do Nowego Jorku na luksusowym statku pasażerskim Campania od 17 kwietnia 1889 roku. Alexis wysłał Elizabeth, aby zaprosiła Ciela Phantomhive'a na ich rodzinną wycieczkę[10].

17 kwietnia Alexis z rodziną wszedł na pokład statku Campania jako pasażer pierwszej klasy, gdzie spotkał Ciela, Sebastiana Michaelisa i Snake'a. Alexis wpatrywał się w Ciela z wielką intensywnością, a następnie czule go przytulił. Potem on, jego rodzina i Ciel udali się na obiad[11].

Midfordowie na campanii.jpg

Midfordowie ochraniają pasazerów.

Po rozpoczęciu inwazji Kuriozalnych Lalek, Alexis i Edward pospieszyli do wind, aby połączyć siły z Francis i Sebastianem i odeprzeć ich atak. Alexis i Francis uspokoili się, gdy dowiedzieli się, że Elizabeth jest z Cielem, ponieważ wierzą, że będzie ją chronić za wszelką cenę. Alexis i Edward ostentacyjnie wyciągają miecze deklarując, że jako Rycerze Brytyjscy nie porzucają swoich ludzi. Potwierdza to także Francis[12].

Później całym statkiem wstrząsa, co zaskakuje Alexisa i jego rodzinę. Szybko okazuje się, że statek uderzył w górę lodową[13]. Następnie wszyscy udają się do holu pierwszej klasy, aby ratować ludzi przed wrogimi Lalkami. Zachęcają ludzi, by każdy, kto nie odniósł ran, pomógł w wodowaniu szalup. Alexis przedstawia się jako lider brytyjskich rycerzy[14].

Public School Arc Edytuj

Blue Cult Arc Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 57, str. 7

Nawigacja Edytuj

Szlachta
Baron Burnett · Aleister Chamber · Baron Kelvin · Angelina Dalles · Charles Grey · Diedrich · Lau · Alexis Leon Midford · Edward Midford · Elizabeth Midford · Francis Midford · Ciel Phantomhive · Claudia Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Alois Trancy · Hrabina Trancy · Poprzedni Hrabia Trancy · Undertaker

Więcej z Fandomu

Losowa wiki