FANDOM

Arthur Conan Doyle (BoM)
Arthur Conan Doyle
Kanji

アーサー・コナン・ドイル

Rōmaji

Āsā Konan Doiru

Alias

Profesor[1]

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Medycyna
Kreatywne pisanie
Beeton's Christmas Annual

Zajęcie

Okulista/lekarz
Pisarz

Baza operacji

Londyn
Posiadłość Phantomhive (na krótko)

Status osobisty
Status

Żywy

Krewni

10 rodzeństwa[2]
Ed (brat)[3]

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 9, Rozdział 38

Anime

Book of Murder OVA 1

Seiyū

Shintarō Asanuma

Arthur Conan Doyle (jap. アーサー・コナン・ドイル Āsā Konan Doiru) – ubogi okulista i początkujący pisarz[4], który pewnego razu zostaje zaproszony przez Ciela Phantomhive'a i staje się świadkiem dziwnych i niezwykłych wydarzeń, które mają miejsce w Posiadłości Phantomhive[5].

WyglądEdytuj

Arthur Conan Doyle (manga)

Artur to młody człowiek o brązowych oczach i gęstych brwiach. Ma krótkie, brązowe włosy z grzywką, która opada na twarz. Nosi prosty, ciemny garnitur, zwykłą zapinaną koszulę i czerwony krawat.

OsobowośćEdytuj

Artur jest taktowną i skromną osobą. Jego wielką pasją jest pisanie i poświęca temu swój czas, gdy nie pracuje[4]. Mimo że udało mu się opublikować jedynie jedną książkę, jest bardzo niepewny odnośnie swoich umiejętności twórczego pisania; kiedy Ciel Phantomhive stwierdził, że jego dzieło jest nowatorskie, świeże i pomysłowe, on skromnie, oskarżył swoją pretensjonalność o pisanie o czymś wykraczającym poza jego wiedzę[4][6]. Tak więc, wykazuje on oznaki kompleksu niższości, jak i skłonność do zaprzeczania wszelkim komplementom, umieszczając swoje zdolności.

CiekawostkiEdytuj

Przypisy

  4. 4,0 4,1 4,2 Manga Kuroshitsuji, rozdział 38, str. 3