FANDOM

Arthur Randall.png
Arthur Randall
Kanji

アーサー・ランドル

Rōmaji

Āsā Randoru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Scotland Yard

Zajęcie

Komendant policji w Scotland Yardzie

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 1, Rozdział 3

Anime

Odcinek 2

Seiyū

Yutaka Aoyama

Sir Arthur Randall (jap. アーサー・ランドル Āsā Randoru) – komendant policji w Scotland Yardzie, często współpracuje z policjantem Fredem Abberline.

WyglądEdytuj

Jako komendant policji w Scotland Yardzie Arthur prezentuje się bardzo profesjonalnie i ubiera się w wytworne garnitury. Ma ciemnoszare włosy, wąsy i bokobrody. Ma małe brązowe oczy i nosi okulary o kwadratowych oprawkach.

OsobowośćEdytuj

Arthur jest niewzruszoną, pozbawioną humoru i rzeczową osobą. Ma niską tolerancję dla niepoważnego zachowania i nieistotnych spraw. Wymagający i stosunkowo krytyczny wobec innych, powiedział, że choć jego podwładny Fred Abberline docenia sztukę jest to„bezużyteczna cecha dla detektywa”[1]. Darzy wielkim szacunkiem Królową Wiktorię, biorąc jej słowa jako prawdę absolutną[2].

Ponadto Arthur nie toleruje i potępia sposób, w który Ciel Phantomhive kończy swoje różne zadania zlecone mu przez królową; postrzega go jako nikczemne przeciwieństwo pracy Scotland Yardu. Denerwuje się, gdy czuje, że Ciel wykonał misję i zdobyć za to uznanie, które mogło należeć do Scotland Yardu[3].

W anime Arthur jest w szczególności okrutny, komentując, że gdyby Królowa Wiktoria mu na to pozwoliła chciałby móc torturować Ciela. Niemniej jednak, nie jest ponad rozkazaniem torturowania kamerdynera Ciela – Sebastiana Michaelisa[4].

Przypisy

  4. Anime Kuroshitsuji, odcinek 19

Więcej z Fandomu

Losowa wiki