FANDOM

Azzurro Vanel.png
Azzurro Vanel
Kanji

アズーロ・バネル

Rōmaji

Azūro Baneru

Alias

Mroczny arystokrata

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Poprzednia przynależność

Phantomhive

Zajęcie

Diler narkotyków włoskiej mafii

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 1, Rozdział 3

Anime

Odcinek 2

Seiyū

Kōsuke Toriumi

Azzurro Vanel (jap. アズーロ・バネル Azūro Baneru) – członek rodziny Ferro, który działa w organizacji handlowej Ferro Co.[1], który jest dilerem narkotyków oraz członkiem włoskiej mafii[2]. Jest głównym antagonistą aktu Kidnapping Arc.

Wygląd Edytuj

Azzurro ma małe, zielone oczy, zarost na brodzie i blond włosy, które nosi spięte w koński ogon. Ma wiele kolczyków: jeden w prawym, trzy w lewym uchu, a także dwa w lewej brwi, ma także znaczną bliznę na swojej twarzy. Jako członek mafii ładnie się ubiera, w czysty, biały garnitur, choć swoją spodnią fioletową koszulę pozostawia częściowo rozpiętą i nie nosi krawatu.

Osobowość Edytuj

Azzurro jest okrutnym, bezwzględnym i złośliwym człowiekiem; jest gotów uciec się do wszelkich środków, aby wykonać swoją pracę, w tym porwania, pobicia i grożenie dzieciom, a także rozkazuje podwładnym mordowanie bezbronnych[3]. Nie dba o swoich ludzi, przedrzeźniając ich krzyki, gdy dzwonią do niego przez telefon samochodowy[4]. Jednak, gdy traci kontrolę nad sytuacją, łatwo staje się nerwowy i przestraszony, a także rośnie jego desperacja, zwłaszcza jeśli okoliczności są poza jego zrozumieniem[5].

Fabuła Edytuj

Kidnapping ArcEdytuj

Azzurro Plays Pool.png

Azzurro gra w bilard, podczas spotkania z arystokracją.

Azzurro bierze udział w spotkaniu z Cielem Phantomhive'em, Clausem, Angeliną Dalles, Lau, Arthurem Randallem i innym szlachcicem. Dyskutują o złośliwym "szczurze" i konieczności jego całkowitej eliminacji sugerując, że diler narkotyków jest wśród nich[6]. Przypadkiem słyszy, że Ciel otrzyma narkotyki[7] i w wyniku czego, wysyła swoich ludzi, by porwali Ciela później tego samego dnia[8].

Azzurro grozi Cielowi.png

Azzurro grozi Cielowi Phantomhive.

W swojej kryjówce, po tym jak odzyskuje przytomność, Azzurro mówi, że najbardziej korzystnym dla niego rynkiem będącym częścią włoskiej mafii, to narkotyki. Skarży się, że jednak z powodu ścisłej czujności Phantomhive'ów, nie był w stanie swobodnie zajmować się handlem narkotykami. Prosi Ciela o podanie lokalizacji narkotyków, które Clausowi podstępnie udało się uzyskać dla Ciela, i grozi, że zabije jego sługi. Rozwścieczony brakiem współpracy Ciela, brutalnie go kopie i mówi do swoich wynajętych snajperów, że „negocjacje zostały zakończone”, a ich zadaniem jest unicestwienie służących Ciela[3].

Później, snajperzy poinformowali Azzurro przez samochodowy telefon, że nie udało im się wykonać misji. Azzurro jest bardzo niezadowolony i nakazuje im natychmiast wracać. Jednak jego snajperzy nagle zaczynają krzyczeć o tym, że są atakowani. Początkowo Azzurro żartuje z nich, ale potem staje się coraz bardziej zaniepokojony, kiedy słucha krzyków snajperów o nadchodzącym zagrożeniu. Ich głosy zostają odcięte, a Ciel wyśmiewa go za nieudany plan. Azzurro, oburzony, kopie Ciela brutalnie. Nagle Sebastian Michaelis, kamerdyner Ciela, odpowiada Azzurro przez telefon, a jego nonszalancja go niepokoi. Z tyłu, Ciel wydaje dźwięk „hau” na co Sebastian odpowiada, że już wkrótce przybędzie, zostawiając Azzurro oniemiałego[9].

Azzurro intimidated.png

Sebastian Michaelis rozmawia z Azzurro przez telefon.

Następnie Azzurro wzywa swoich ludzi, by wzmocnić obronę[10] i czeka z niecierpliwością w pokoju[11]. Ostatecznie Sebastian wchodzi do pokoju, a Azzurro jest sceptyczny co do jego zawodu jako lokaja, bo uważa, że ​​jest on albo wynajętym zabójcą lub najemnikiem, choć Sebastian nalega że jest tylko lokajem. Azzurro następnie kieruje broń w Ciela żądając narkotyków. Kiedy Sebastian sięga do płaszcza, zostaje postrzelony kilka razy przez ukrytych strzelców. Azzurro, zadowolony faktem, że Sebastian został wyeliminowany, chwali się, że to on jest zwycięzcą gry. Grozi, że sprzeda Ciela i zdejmuje jego przepaskę z oka. Nagle Ciel zwraca się do Sebastiana pytając się, jak długo zamierza udawać martwego[12].

Azzurro przekupuje Sebastiana.png

Azzurro próbuje namówić Sebastiana, by pracował dla niego.

W odpowiedzi na to Sebastian wstaje, chwaląc skuteczność pistoletów i to jak poprawiły się przez sto lat. Azzurro jest kompletnie oszołomiony faktem, że Sebastian jest nadal żywy i nakazuje swoim ludziom, aby go wykończyli[13]. Sebastian „zwraca” kule, które usunął ze swojego ciała strzelcom, zabijając ich[14].

Azzurro chwyta Ciela i grozi, że go zabije, ale względna obojętność Ciela i Sebastiana i ich rozmowa o faustowskim kontrakcie, nie tylko wprawia go w zakłopotanie, ale posuwa go do impulsywnego pociągnięcia za spust. Azzurro szybko zdaje sobie sprawę, że Ciel nie jest martwy, a Sebastian, który jest obok niego, rzuca kulę w jego przednią kieszeń. Rozkazuje Azzurrowi uwolnić jego pana i ramię Azzurra jest siłą usunięte z Ciela. Azzurro gorączkowo oferuje Sebastianowi dużą ilością pieniędzy, alkohol i kobiety, w zamian za pracę dla niego, ale Sebastian odmawia, twierdząc, że jest wiernym sługą Ciela, w odniesieniu do umowy z nim zawartej. Ciel mówi Azzurro, że gra jest skończona, a Sebastian, demon, zabija Azzurra[15].

Ciekawostki Edytuj

  • W polskim tłumaczeniu jego nazwisko zostało przetłumaczone jako Vener.

Przypisy

  2. Anime Kuroshitsuji, odcinek 2
  3. 3,0 3,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 3, str. 22-27

Więcej z Fandomu

Losowa wiki