FANDOM

Boc Cedric Brandel
Cedric Brandel
Kanji

セドリック・ブランデル

Rōmaji

Sedorikku Buranderu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Produkcja herbaty
Handel bronią

Zajęcie

Prodcent herbaty
Handlarz bronią

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Anime

Odcinek 1 (Book of Circus)

Seiyū

Furukō Shitayama

Cedric Brandel (jap. セドリック・ブランデル Sedorikku Buranderu) – rzekomo jest producentem herbaty, ale potajemnie handluje bronią na czarnym rynku[1].

WyglądEdytuj

Cedric jest gładko ogolonym dorosłym mężczyzna o brązowych włosach zaczesanych do tyłu i brązowych oczach. Nosi trzyczęściowy garnitur składający się z brązowej marynarki, brązowej kamizelki i białej koszuli. Dodatkowo nosi złoty krawat.

OsobowośćEdytuj

Cedric jest ambitnym i stosunkowo zamożnym właścicielem, nastawionym na uzyskanie wytwórcy o długiej tradycji. Na zewnątrz może wydawać się uprzejmy i życzliwy, zdolny podjąć beztroską rozmowę zanim omówi problemy biznesowe. Jednak w rzeczywistości jest on aroganckim, chciwym i niemoralnym biznesmenem, jak okazał w swojej nieuczciwej eksploatacji herbacianych szlaków handlowych do sprzedaży nielegalnej broni. On jest predysponowany do eliminacji wrogów i przeszkód ukradkiem, gdy spiskował wynajmując płatnych zabójców do zabicia Ciela Phantomhive'a, psa gończego Królowej; jest bardzo sceptyczny co do jego kalibru, a tym samym ze stoickim spokojem stara się pozbyć Ciela, mimo faktu, że wspomniana osoba jest tylko dzieckiem. W rzeczywistości Cedric sam wyraźnie stwierdził, że dwoma rzeczami pogardza najbardziej: „zarozumiałymi bachorami” i „zakładami, z których nie ma pieniędzy”[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Anime Kuroshitsuji: Book of Circus, odcinek 37

Więcej z Fandomu

Losowa wiki