FANDOM

Charles Phipps (BoM).png
Charles Phipps
Kanji

チャールズ・フィップス

Rōmaji

Chāruzu Fippusu

Alias

Podwójny Charles (z Charlesem Greyem)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Brytyjska rodzina królewska

Zajęcie

Prywatny sekretarz i kamerdyner Królowej Wiktorii

Baza operacji

Buckingham Palace
Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 8, Rozdział 35

Anime

Odcinek 1 (Book of Circus)

Seiyū

Tomoaki Maeno

Charles Phipps (jap. チャールズ・フィップス Chāruzu Fippusu) – jest prywatnym sekretarzem, jak i kamerdynerem Królowej Wiktorii, wspólnie z Charlesem Greyem jest znany pod kryptonimem „Podwójny Charles”[1].

Wygląd Edytuj

Charles Phipps - full body.png

Phipps w swoim w mundurze

Phipps jest wysokim mężczyzną o krótkich, srebrnych włosach i pieprzyku z lewej strony podbródka. Na ogół jest bardziej opanowany i ponury w porównaniu do jego energetycznego partnera Charlesa Greya.

Jako członek służby Królowej Wiktorii, Phipps nosi mundur podobny do munduru Greya i Johna Browna z pewnymi modyfikacjami, aby dopasować go do własnego stylu. Ubiera się w dwurzędową marynarkę z zapiętymi wszystkimi guzikami. Pod spodem nosi białą koszulę i czarny krawat, a na marynarce nosi trzy czarne liny, z których dwie są owinięte wokół jego tułowia, podczas gdy trzecia zapętla się nad i pod jego prawym ramieniem. Na jego lewej piersi przypina kokardkę z broszką kameą z profilem z Królowej wiszącą pod nią na krótkim łańcuszku. Phipps nosi także dwa pasy, z których jeden jest zawieszony nisko na biodrach. Na nich nosi zawieszony z lewej strony miecz; miecz ma czarne ostrze i zdobiony kabłąk.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki