FANDOM

Ch109 Cheslock.png
Cheslock
Kanji

チェスロック

Rōmaji

Chesurokku

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Violet Wolf

Zajęcie

Uczeń Weston College
Prefekt w Purple House

Poprzednie zajęcie

Pachołek prefekta z Purple House

Baza operacji

Weston College

Status osobisty
Status

Żywy

Krewni

Nienazwana młodsza siostra[1]

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 15, Rozdział 68

Cheslock (jap. チェスロック Chesurokku) – uczeń w Weston College, wcześniej był pachołkiem prefekta Purple House, a obecnie jest prefektem Violet Wolf, sklasyfikowany według jego wybitnych osiągnięć w sztuce.

Wygląd Edytuj

Cheslock jest wysokim i szczupłym mężczyzną. Ma włosy zaczesane na irokeza – po bokach jego głowy są czarne i krótkie, natomiast pas długich włosów przebiegający przez środek głowy jest w jasnym odcieniu. Ma pomalowane oczy i czarne paznokcie, a w uszach nosi różnorodne kolczyki. Na twarzy widać długą bliznę, która biegnie od lewego oka do jego szczęki.

Jego codzienny strój składa się z płaszcza, kamizelki i krawatu. Często zostawia rozpięty górny guzik koszuli, a krawat nosi luźno zawiązany wokół szyi, w przeciwieństwie do innych uczniów, którzy noszą poprawnie zapięte guziki i zawiązane krawaty. Z przodu jego płaszcza widnieje herb Violet Wolf i fioletowy kwiat dalii, odzwierciedlający jego pozycję jako prefekta Purple House.

Osobowość Edytuj

Cheslock jest osobą asertywną i pełną pogardy dla innych. Ma tendencję do wprowadzania złośliwych uwag. Jest on niezmiernie dumny z przynależności do Purple House – nie toleruje uczniów z innych dormitoriów i całkowicie sprzeciwia się zadawać się z innymi dormitoriami, co widać gdy Ciel Phantomhive, mieszkaniec Blue House, przekroczył granice Purple House[2]. Jest bardzo konkurencyjną osobą, twierdził, że pokona wszystkich w corocznych zawodach w krykieta[3].

Cheslock ma niezwykłe zdolności przywódcze. W sytuacjach kryzysowych, jak w przypadku, gdy wybuchł pożar w Purple House, zachował zimną krew, zebrał wszystkich członków swojego dormitorium i nakazał im stawić się u prefekta Gregory'ego Violeta, aby sprawdzić, czy nikogo nie brakuje[4]. Dzięki swojej charyzmie Cheslock awansował na prefekta Purple House, po tym jak Gregory został wydalony z Weston College[5].

Ponadto Cheslock jest dość agresywny, gdy widzi, że ludzie okazują szacunku Gregory'emu lub Purple House, wobec których jest niezwykle lojalny. Przykładem jest fakt, że ze złością chwycił Somę, który zakwestionował pozycję Gregory'ego jako prefekta Purple House. Przez swoją pychę Cheslock'owi trudno jest zaakceptować pomoc od innych[6].

Cheslock jest zdolnym graczem w krykieta, jest w stanie zrobić top spin, co jest zasługą jego zręcznych palców. Jest utalentowany muzycznie i potrafi umiejętnie grać na wielu instrumentach, w tym fortepianie, dudach, skrzypcach i cytrze[7].

Przypisy

Nawigacja Edytuj

Weston College
Pracownicy
DyrektorJohann AgaresProfesor Michaelis
Prefekci
Edgar RedmondGregory VioletHerman GreenhillLawrence Bluer
Pachołkowie prefektów
CheslockClaytonEdward MidfordJoanne HarcourtMaurice ColeDerrick Arden
Inni uczniowie
Ciel PhantomhiveDerrick ArdenMcMillanKsiążę Soma

Więcej z Fandomu

Losowa wiki