FANDOM

Dagger - anime.png
Dagger
Kanji

ダガー

Rōmaji

Dagā

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Cyrk Noah's Ark
East End (jako dziecko)[1]
Przytułek Renbourn (jako dziecko)[2]

Zajęcie

Członek pierwszego szczebla Cyrku Noah's Ark
Rzucający nożami
Żongler[3]

Poprzednie zajęcie

East Ender

Baza operacji

Obóz Cyrku Noah's Ark
East End (poprzednio)
Przytułek Renbourn (poprzednio)

Status osobisty
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 5, Rozdział 24

Anime

Odcinek 2 (Book of Circus)

Seiyū

Nobuhiko Okamoto

Dagger (jap. ダガー Dagā) – członek pierwszego szczebla Cyrku Noah's Ark. Jest uważany za utalentowanego rzucającego nożami, który nigdy nie pudłuje[4].

Wygląd Edytuj

Dagger jest młodym, szczupłym mężczyzną o morskozielonych oczach, blond włosach i czarną grzywką. Ma pomalowane oczy eyelinerem i fioletowym cieniem do powiek, a na policzkach namalowane czerwone kropki każdym okiem.

Dagger zwykle nosi cyrkowy strój sceniczny, który składa się z koszuli z długimi rękawami w biało-czarne paski z żabotem, na którą zakłada kamizelkę. Nosi też czarne spodnie, na które zakłada czarną spódniczkę, a na głowie ma czerwono-czarny kapelusz. Nie ma prawej nogi, którą zastępuje mu proteza wykonana przez Doktora.

Charakter Edytuj

Dagger jest ekstrawagancką, teatralną i energiczną osobą, która niemal ciągle się uśmiecha. Wydaje się darzyć wielką miłością Beast, można jednak śmiało powiedzieć, że ma na jej punkcie obsesję; zawsze nazywa ją „moją miłą”. Chętnie okazuje jej uczucia. Gdy Sebastian Michaelis zbytnio się do niej zbliżył dotykając jej nogi, Dagger bardzo się zdenerwował, bo on sam jeszcze nigdy jej tam nie dotykał[5].

Dagger jest przyjacielski i życzliwy. Bardzo lubi towarzystwo innych – okazuje to, gdy zachęca Ciela Phantomhive'a i Sebastiana do poznania nowych ludzi. Kiedy nie rozumie, o czym mówią inni ludzie, zwykle przyjmuje, że żartują. Rzadko jest poważny, nie lubi ponurej atmosfery i często żartuje, żeby ową atmosferę poprawić. Nawet umierając na jego twarzy widoczny widniał uśmiech[6].

Historia Edytuj

Dagger dorastał w jednym z zaułków East Endu wraz z pozostałymi członkami pierwszego szczebla, za wyjątkiem Snake'a. Joker oświadczył, że powinni trzymać się razem przez ich „odmienność”. W przypadku Daggera, nie miał on prawej nogi, odkąd się urodził[7].

W przeszłości, Doll podeszła do Jokera z zębem w ręku. Radośnie wykrzykuje, twierdząc, że jak już dostanie pieniądze od wróżki zębuszki, to kupi im chleb.

Ciekawostki Edytuj

  • Dagger, który pochodzi z East Endu, mówi gwarą języka angielskiego Cockney.
  • Zginął 9 lutego 1889 roku.

Przypisy

  3. Plik:Ep41 Timetable.png

Nawigacja Edytuj

Cyrk Noah's Ark
Baron Kelvin · Joker · Beast · Dagger · Wendy · Peter · Jumbo · Snake · Doll · Doktor · Suit · Smile · Black

Więcej z Fandomu

Losowa wiki