FANDOM

Damian
Damian
Kanji

ダミアーノ

Rōmaji

Damiāno

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Poprzednie zajęcie

Właściciel indyjskiej fabryki Poseidon Company

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Anime

Odcinek 1

Seiyū

Banjō Ginga

Damian (jap. ダミアーノ Damiāno) – naciągacz, jest byłym właścicielem indyjskiej fabryki Poseidon Company, która produkuje i dostarcza pluszaki dla Spółki Funtom Ciela Phantomhive'a.

WyglądEdytuj

Damian ma krótkie brązowe włosy, wąsy, kozią bródkę i ciemnoniebieskie oczy. Nosi czysty, brązowy garnitur z bordowym plastronem.

OsobowośćEdytuj

Damian jest przebiegłym człowiekiem, próbował okantować Ciela Phantomhive'a, by ten dał mu więcej pieniędzy na pracowników, których już nie zatrudnia[1].

Streszczenie animeEdytuj

Kidnapping ArcEdytuj

Damian przybywa do posiadłości Phantomhive na kolację i jest pod wielkim wrażeniem wszystkich przygotowań Sebastiana Michaelisa. On i Ciel wchodzą do środka, aby zagrać w grę, w której ich postacie doświadczają wielu bolesnych rzeczy[1].

Po zakończeniu gry udają się na kolację, podczas której Damian prosi o użyczenie telefonu. Następnie zostaje ujawnione, że jego wniosek o £12000 na większą siłę roboczą to kłamstwo, bo już sprzedał fabrykę[1].

Wtedy wydaje się cierpieć ten sam los, co jego postać z gry planszowej – łamie nogę i wspina się do pieca chcąc uciec, gdzie znajduje go Sebastian. Później widać go jak ucieka z posiadłości, okazuje się, że Ciel wiedział o jego oszustwie cały czas[1].

CiekawostkiEdytuj

  • W mandze Claus odgrywa podobną rolę do roli Damiana, choć Damian nie jest spokrewniony z Cielem. Dynamiczny związek między Cielem i Damianem, w stosunku do relacji Ciela i Clausa, jest zupełnie inny[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Anime Kuroshitsuji, odcinek 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki