FANDOM

Diedrich - anime 2.png
Diedrich
Kanji

ディーデリヒ

Rōmaji

Dīdorihi

Alias

Mroczny arystokrata

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Phantomhive
Wojsko niemieckie

Zajęcie

Szlachcic
Żołnierz niemiecki

Poprzednie zajęcie

Prefekt dormitorium Green Lion w Weston College

Baza operacji

Niemcy

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 1, Rozdział 3
Tom 7, Rozdział 32 (młody)

Anime

Odcinek 2
Odcinek 8 (młody; Book of Circus)

Seiyū

Kenji Hamada

Diedrich (jap. ディーデリヒ Dīdorihi) – niemiecki szlachcic i długoletni przyjaciel Vincenta Phantomhive'a. Jest jednym z byłych prefektów z Weston College[1].

Wygląd Edytuj

Młody Diedrich - manga 75.png

Od czasów jego edukacji w Weston College do dzieciństwa Ciela, Diedrich miał krótkie czarne włosy z grzywką zaczesaną w prawo. Nosi niemiecki tradycyjny wojskowy mundur i czarne buty.

Obecnie jest nieco otyły i nosi proste wąsy[2]. Jednak mimo zwiększenia masy ciała, nadal zachowuje swoją sprawność fizyczną i dowodzi swojej przebiegłości, jako że był w stanie stoczyć walkę z młodszym od siebie Wolframem, a nawet na chwilę oszukać go, by uwierzył, że Baldroy zaatakuje go z lewej[3].

Osobowość Edytuj

Vincent Phantomhive opisywał go jako osobę niecierpliwą[4]. W niektórych przypadkach zachowywał się bardzo niegrzeczne, od razu wyszedł z pokoju po tym, jak Baron Kelvin przerwał mu i Vincentowi rozmowę, choć może to być interpretowane jako, że jest osobą skrytą i ostrożną, szczególnie przy obcych z zewnątrz[5].

Jako były prefekt dormitorium Green Lion w Weston College, Diedrich ściśle przestrzega zasad i nie zawaha się stawić czoła tym, którzy mu się sprzeciwiają. Może łatwo stać się rozdrażniony innymi ludźmi, którzy są opieszali i nieodpowiedzialni[6]. Jednak Diedrich jest zdolny do przyjmowania i akceptacji porażki w uczciwej grze, nawet z osobą, która go zdenerwowała. Jest bardzo uczciwy, dotrzymuje obietnic, które daje[7]. Vincent stwierdza również, że Diedrich jest bardzo miłym i solidnym facetem, który stara się ponad swoje możliwości, aby pomóc tym, którzy potrzebują jego pomocy[8].

Diedrich lubi zjeść, a w szczególności lubi kanapki[9][10]. Jego ogromny apetyt na jedzenie – choć on sam obwinia o to stres powodowany przez Ciela[11] – w znacznym stopniu przyczynia się do jego nadwagi.

Fabuła Edytuj

Kidnapping ArcEdytuj

Diedrich bierze udział w spotkaniu z Cielem Phantomhive'em, Clausem, Angeliną Dalles, Lau, Azzurro Vanelem i Arthurem Randallem. Dyskutują o złośliwym „szczurze” i konieczności jego całkowitej eliminacji sugerując, że diler narkotyków znajduje się wśród nich[12].

Phantomhive Manor Murders ArcEdytuj

Ciel Phantomhive rozmawia z Diedrichem przez telefon na temat sprawy związanej z bankietem, który jest on zobowiązany do zorganizowania, na co on mu odpowiada, że jego złe cechy przypominają mu o Vincencie. Ostrzega Ciela, aby nie przesadzał i rozmowa się kończy[13].

Green Witch ArcEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Przypisy

  2. Anime Kuroshitsuji, odcinek 2

NawigacjaEdytuj

Szlachta
Baron Burnett · Aleister Chamber · Baron Kelvin · Angelina Dalles · Charles Grey · Diedrich · Lau · Alexis Leon Midford · Edward Midford · Elizabeth Midford · Francis Midford · Ciel Phantomhive · Claudia Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Alois Trancy · Hrabina Trancy · Poprzedni Hrabia Trancy · Undertaker

Więcej z Fandomu

Losowa wiki