FANDOM

Diedrich - anime 2
Diedrich
Kanji

ディーデリヒ

Rōmaji

Dīdorihi

Alias

Mroczny arystokrata

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Phantomhive
Wojsko niemieckie

Zajęcie

Szlachcic
Żołnierz niemiecki

Poprzednie zajęcie

Prefekt dormitorium Green Lion w Weston College

Baza operacji

Niemcy

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 1, Rozdział 3
Tom 7, Rozdział 32 (młody)

Anime

Odcinek 2
Odcinek 8 (młody; Book of Circus)

Seiyū

Kenji Hamada

Diedrich (jap. ディーデリヒ Dīdorihi) – niemiecki szlachcic i długoletni przyjaciel Vincenta Phantomhive'a. Jest jednym z byłych prefektów z Weston College[1].

Wygląd Edytuj

Młody Diedrich - manga 75

Od czasów jego edukacji w Weston College do dzieciństwa Ciela, Diedrich miał krótkie czarne włosy z grzywką zaczesaną w prawo. Nosi niemiecki tradycyjny wojskowy mundur i czarne buty.

Obecnie jest nieco otyły i nosi proste wąsy[2]. Jednak mimo zwiększenia masy ciała, nadal zachowuje swoją sprawność fizyczną i dowodzi swojej przebiegłości, jako że był w stanie stoczyć walkę z młodszym od siebie Wolframem, a nawet na chwilę oszukać go, by uwierzył, że Baldroy zaatakuje go z lewej[3].

Osobowość Edytuj

Vincent Phantomhive opisywał go jako osobę niecierpliwą[4]. W niektórych przypadkach zachowywał się bardzo niegrzeczne, od razu wyszedł z pokoju po tym, jak Baron Kelvin przerwał mu i Vincentowi rozmowę, choć może to być interpretowane jako, że jest osobą skrytą i ostrożną, szczególnie przy obcych z zewnątrz[5].

Jako były prefekt dormitorium Green Lion w Weston College, Diedrich ściśle przestrzega zasad i nie zawaha się stawić czoła tym, którzy mu się sprzeciwiają. Może łatwo stać się rozdrażniony innymi ludźmi, którzy są opieszali i nieodpowiedzialni[6]. Jednak Diedrich jest zdolny do przyjmowania i akceptacji porażki w uczciwej grze, nawet z osobą, która go zdenerwowała. Jest bardzo uczciwy, dotrzymuje obietnic, które daje[7]. Vincent stwierdza również, że Diedrich jest bardzo miłym i solidnym facetem, który stara się ponad swoje możliwości, aby pomóc tym, którzy potrzebują jego pomocy[8].

Diedrich lubi zjeść, a w szczególności lubi kanapki[9][10]. Jego ogromny apetyt na jedzenie – choć on sam obwinia o to stres powodowany przez Ciela[11] – w znacznym stopniu przyczynia się do jego nadwagi.

Fabuła Edytuj

Kidnapping ArcEdytuj

Diedrich bierze udział w spotkaniu z Cielem Phantomhive'em, Clausem, Angeliną Dalles, Lau, Azzurro Vanelem i Arthurem Randallem. Dyskutują o złośliwym „szczurze” i konieczności jego całkowitej eliminacji sugerując, że diler narkotyków znajduje się wśród nich[12].

Phantomhive Manor Murders ArcEdytuj

Ciel Phantomhive rozmawia z Diedrichem przez telefon na temat sprawy związanej z bankietem, który jest on zobowiązany do zorganizowania, na co on mu odpowiada, że jego złe cechy przypominają mu o Vincencie. Ostrzega Ciela, aby nie przesadzał i rozmowa się kończy[13].

Green Witch ArcEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Przypisy

  2. Anime Kuroshitsuji, odcinek 2

NawigacjaEdytuj

Szlachta
Baron Burnett · Aleister Chamber · Baron Kelvin · Angelina Dalles · Charles Grey · Diedrich · Lau · Alexis Leon Midford · Edward Midford · Elizabeth Midford · Francis Midford · Ciel Phantomhive · Claudia Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Alois Trancy · Hrabina Trancy · Poprzedni Hrabia Trancy · Undertaker

Więcej z Fandomu

Losowa wiki