FANDOM

Drossel Keinz
Drossel Keinz
Kanji

ドロセル・カインズ

Rōmaji

Doroseru Kainzu

Charakterystyka
Rasa

Lalka

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Zajęcie

Lalkarz rodziny Mandalay

Baza operacji

Angel's Wing Antiques
Londyn
Posiadłość Mandalay

Status osobisty
Status

Zmarły

Pierwsze wystąpienie
Anime

Odcinek 10

Seiyū

Anri Katsu

Drossel Keinz (jap. ドロセル・カインズ Doroseru Kainzu) – zmarły lalkarz rodziny Mandalay. Wrócił do życia jako lalka.

Wygląd Edytuj

Drossel ma krótkie jasnopomarańczowe włosy. Jego ametystowe oczy są wykonane ze szkła i są pozbawione emocji. Ma pomalowane oczy niebieskim i różowym cieniem, a pod prawym okiem ma namalowany niebieski fleur-de-lis.

Strój Drossela składa się z niebieskiego fraku ze złotymi ozdobami, nosi czerwoną wstążkę wiązaną pod szyją i czarny cylinder ozdobiony czerwoną wstążką i dwoma czarnymi piórami. Nosi krótkie czarne spodnie, białe rękawiczki, sięgające do kolan skarpetki w biało-czarne pasy i czarne buty ze złotymi guzikami. Często nosi ze sobą katarynkę z namalowanym z niebieskim fleur-de-lis, która gra melodię „London Bridge”. Jego ciało jest zbudowane z drewna, jego głowa wydaje się być wypełniona pszenicą lub słomą.

Osobowość Edytuj

Drossel nie zdawał sobie sprawy, że nie jest człowiekiem, tylko wypchaną lalką. Jest wyjątkowo wierny temu, kogo uważa za swojego pana, nawet zniszczony udał się poinformować go o Grellu Sutcliffie, Sebastianie Michaelisie i Cielu Phantomhive, którzy wdarli się do posiadłości. Ciężko pracował, aby spełnić prośbę – zamienić w lalkę każdego, kto zetknął się z Odłamkiem Nadziei, co okazuje się jednak być jego nadgorliwym staraniem, by zadowolić jego pana. Mimo to osoba kontrolująca go, lekceważąco nazwała go „niekompetentnym”.

Drossel ma w zwyczaju opisywać ludzi w kategoriach tego, z jakich materiałów wykonałby ich lalkę, a następnie śpiewał różne zwrotki „London Bridge”, od czasu do czasu tworząc własne teksty z tymi materiałami. Sebastian później odkrywa, że ta piosenka w połączeniu z muzyką graną przez Drossela, jest używany do sterowania lalkami, które wykonał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki