FANDOM

Edward Midford.jpg
Edward Midford
Kanji

エドワード・ミッドフォード

Rōmaji

Edowādo Middofōdo

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17 lat

Status Profesjonalny
Przynależność

Green Lion

Zajęcie

Lord Midford
Rycerz
Uczeń w Weston College
Prefekt Green House

Poprzednie zajęcie

Uczeń w Weston College
Prefect's Fag z Green House

Baza operacji

Londyn
Weston College

Status osobisty
Status

Żywy

Krewni

Claudia Phantomhive (babka, zmarła w wieku 36 lat)[1]
Alexis Leon Midford (ojciec)
Francis Midford (matka)
Elizabeth Midford (siostra)
Vincent Phantomhive (wuj, zmarły)
Rachel Phantomhive (ciotka, zmarła)
Ciel Phantomhive (kuzyn)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 11, Rozdział 52

Lord Edward Midford (jap. エドワード・ミッドフォード Edowādo Middofōdo) – syn markiza Alexisa Leona Midford i markizy Francis Midford oraz starszy brat Elizabeth Midford. Jest także siostrzeńcem Vincenta Phantomhive'a i kuzynem Ciela Phantomhive'a. Edward jest obecnie Prefektem Green House w Weston College.

Wygląd Edytuj

Edward midford aussehen.jpg

Edward jest młodym mężczyzną o szmaragdowozielonych oczach i krótkich, blond włosach. Jako arystokrata, ubiera się w drogie, wyszukane garnitury[2].

Osobowość Edytuj

Edward jest bardzo poważnym i dostojnym człowiekiem. Jako brytyjski rycerz[3] ma silne poczucie odwagi, dumy i honoru oraz posiada silną niechęć do kłamstwa[4]. Edward wykazuje się odwagą, kiedy chroni bezbronnych przed inwazją Kuriozalnych Lalek[5]. Wykazuje się również rycerskością oświadczając, że kobiety i dzieci powinny być ratowane jako pierwsze, gdy doszło do przydziału miejsc na łodziach ratunkowych[6].

Dodatkowo Edward skłania się do zachowania tradycyjnych zachowań. Uważa, że kobiety powinny ubierać się konserwatywnie. Jeśli ubierają się inaczej, Edward staje się speszony i stara się od nich oddalić, jak pokazano podczas jego interakcji z Niną Hopkins[7].

Edward jest niezwykle opiekuńczy i zaborczy w stosunku do swojej młodszej siostry, Elizabeth, i łatwo wpada w gniew, kiedy jest ona w towarzystwieCiela Phantomhive'a[2]. Edward nawet grozi Cielowi, że jeśli jakaś krzywda spotka jego siostrę, nigdy mu nie wybaczy[8]. Mimo wszystko bardzo go szanuje[9] i przeprasza go po tym, jak oskarżył go niesprawiedliwie[10].

Streszczenie mangi Edytuj

Luxury Liner Arc Edytuj

Edward Midford wraz z resztą swojej rodziny wybrał się na wycieczkę w statkiem Campania. Podziela zdanie swojej matki, kiedy mówi swojej siostrze, aby nie okazywała niestosownego zachowania, czyli nie przytulała energicznie Ciela. Traci swoje opanowanie, gdy widzi Ciela i informuje go, że wciąż nie uznaje go za jego szwagra[2]. Później, gdy jedzą razem, Elizabeth proponuje, by Ciel towarzyszył jej podczas kolacji, co wywołuje niezadowolenie Edwarda, bo to on miał jej towarzyszyć[11].

Po rozpoczęciu ataku Kuriozalnych Lalek, Edward i jego ojciec niezwłocznie ruszyli do holu z windami, by dołączyć do Francis i Sebastiana Michaelisa. Oboje decydują się walczyć sprzeciwiając się porzuceniu swoich ludzi. Sebastian, który nie jest w stanie przekonać ich do ucieczki, życzy im szczęścia. Edward mówi mu, aby przekazał wiadomość Cielowi, że jeśli coś się stanie jego siostrze, nigdy mu wybaczy[12].

Wkrótce potem fale wstrząsa całym statkiem, i on wraz z rodzicami są przerażeni. Po zauważeniu kawałków lodu na statku, Edward uświadamia sobie, że statek uderzył w górę lodową[13]. razem z rodzicami idzie do salonu pierwszej klasy w celu ratowania ludzi przed nieumarłymi, i by zachęcić ich, aby się nie poddawali[14].

Edward i Snake na łodzi ratunkowej.png

Edward ze Snake'em i Elizabeth na łodzi ratunkowej po tym, jak Campania tonie.

Niedługo potem na pokładzie pierwszej klasy Edward pomaga w rozsadzić ludzi w łodziach ratunkowych, krzycząc na mężczyzn, którzy chcieli zająć miejsca dla kobiet i dzieci. Elizabeth biegnie do niego, a Edward jest uradowany widząc swoją siostrę całą i bezpieczną. Następnie uświadamia sobie, że walczyła, kiedy zauważa miecz, który ma przy sobie i komentuje, że to musi być dla niej trudne[15].

Ciel przeprasza za to, że jest nieprzydatny, ale Edward postanawia zachować wykład na później i ponagla ich, by wsiadali do łodzi ratunkowych. Jednak Ciel prosi go, aby wpuścił Snake'a na łódź ratunkową w jego miejsce, ponieważ ma on jakąś sprawę do zakończenia na statku. Edward na to przystaje, ale Elizabeth chce iść z Cielem. Sebastian uderzając ją w tył szyi sprawia, że traci przytomność i oświadcza, że przyjmuje każdą karę za ten czyn. Jednak, mimo wszystko Edward dziękuje mu, gdyż nie byłby w stanie zrobić to samemu[16].

Gdy Ciel odchodzi z Sebastianem, Edward szorstko informuje go, że nie musi wracać, gdyż nie będzie musiał oddać Elizabeth Cielowi jako jego narzeczoną. Słysząc to Ciel mówi, że na pewno wróci[17].

Przypisy

  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Kuroshitsuji, rozdział 52, str. 4

NawigacjaEdytuj

Szlachta
Baron Burnett · Aleister Chamber · Baron Kelvin · Angelina Dalles · Charles Grey · Diedrich · Lau · Alexis Leon Midford · Edward Midford · Elizabeth Midford · Francis Midford · Ciel Phantomhive · Claudia Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Alois Trancy · Hrabina Trancy · Poprzedni Hrabia Trancy · Undertaker

Więcej z Fandomu

Losowa wiki