FANDOM

Fred Abberline (BoC)
Fred Abberline
Kanji

フレッド・アバーライン

Rōmaji

Fureddo Abārain

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Scotland Yard

Zajęcie

Nadinspektor Scotland Yardu

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Żywy (w anime zmarły Kuroshitsuji i Kuroshitsuji II)

Krewni

Edward Abberline (brat bliźniak, tylko anime)
Maria (narzeczona, tylko anime)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 4, Rozdział 15

Anime

Odcinek 4

Seiyū

Hisayoshi Suganuma

Fred Abberline (jap. フレッド・アバーライン Fureddo Abārain) – policjant pracujący dla Scotland Yardu, często współpracuje z komisarzem policji Arthurem Randallem.

WyglądEdytuj

Fred ma kudłate, kasztanowe włosy, wąsy i rzadką kozią bródkę oraz niebieskie oczy. Jako oficer policji ubiera się w sposób odpowiedni jego pozycji; jego typowy strój składa się z garnituru, zielonego krawatu, ciemnoszarego trenczu i melonika.

OsobowośćEdytuj

Fred jest ciekawą, ugodową i stosunkowo naiwną osobą. Często prowadzi swoje dochodzenia do jego przełożonego, Arthura Randalla, mając nadzieję, że wyjaśni on pewne sprawy; na przykład, poprosił Arthura o wyjaśnienie celu rodziny Phantomhive[1]. Jest podporządkowany Arthurowi i często jest obiektem jego obelg. Zwykle odpowiada na te potępienia potulnych przeprosinami[2].

Ponadto Fred, w dostosowaniu do swojej pozycji jako oficer policji, wierzy w prawo i sprawiedliwość; w ten sposób, był oburzony nieprzepisowym i niehonorowym układem Ciela Phantomhive'a z Królową Wiktorią – Ciel wykonuje brudną robotę w zamian za łapówki Królowej[3].

Dodatkowo, Fred ma ogromne zamiłowanie dla sztuki i posiada znaczną wiedzę o różnych obrazach. Był pod wrażeniem kolekcji Ciela obrazów Prerafaelitów, jako że jest on ich fanem[4].

HistoriaEdytuj

Wyłącznie w anime, Fred stracił rodzinę, gdy był młody. W rezultacie był pozostawiony sam sobie. Zanim został policjantem, wyładowywał statki towarowe[5]. Jakiś czas później, Fred zaręczył ze swoją dziewczyną Marią, gdy dowiedział się o jej ciąży. Następnie był zdeterminowany, aby stworzyć lepszy świat dla swojej narzeczonej i nienarodzonego dziecka[5].

CiekawostkiEdytuj

Abberline

Fred w pierwszym sezonie anime.

Przypisy

  5. 5,0 5,1 Anime Kuroshitsuji, odcinek 20