FANDOM

Georg von Siemens (BoM1).png
Georg von Siemens
Kanji

ゲオルグ・フォン・ジーメンス

Rōmaji

Georugu fon Jīmensu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Bank Bamberger

Zajęcie

Dyrektor banku

Baza operacji

Londyn
Posiadłość Phantomhive (na krótko)

Status osobisty
Status

Zmarły

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 9, Rozdział 39

Anime

Book of Murder OVA 1

Seiyū

Masashi Nogawa

Georg von Siemens (jap. ゲオルグ・フォン・ジーメンス Georugu fon Jīmensu) – niemiecki przedsiębiorca i honorowy członek zarządu banku Bamberger. Jest także ważną postacią w ekspansji i rozwoju przemysłu ciężkiego w Niemczech[1].

Wygląd Edytuj

Georg jest starszym mężczyzną z dużym nosem i krótkimi siwymi włosami zaczesanymi do tyłu. Ma bujny zarost na twarzy, od brwi po bokobrody i bródkę. Ubiera się w smoking z muszką, a kiedy podczas przyjęcia się upił, założył muszkę na głowę[2].

Osobowość Edytuj

Kiedy jest trzeźwy, Georg prezentuje się jako profesjonalny, spokojny, ambitny i inteligentny człowiek, jest gotowy do omówienia problemów społecznych i gospodarczych z innymi[3]. Mimo to, Georg wykazuje oznaki jego lubieżnego charakteru, kiedy staje się poddenerwowany zachowaniem Ran-Mao[4]. Jednak później po wypiciu alkoholu łatwo traci panowanie nad sobą i staje się stanowczy i nieco agresywny; chwyta Irene Diaz nawet po tym, jak poprosiła go, aby przestał, na co reaguje bezczelnie krzykiem i oblewa ją drinkiem, kiedy ona sprzeciwia się jego dalszemu obmacywaniu[5]. On przypisuje swoje niepożądane zaloty Irene, twierdząc, że to wina jej sposobu, w jaki się ubiera[6]. Ciel Phantomhive wnioskuje, że często zachowuje się w ten sposób, a Sebastian Michaelis uważa, że brak mu powściągliwości, albo dlatego, że jest kompletnym kretynem, albo brak mu wstydu[2].

Przypisy

  2. 2,0 2,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 39, str. 29

Więcej z Fandomu

Losowa wiki