FANDOM

Gregory color
Gregory Violet
Kanji

グレゴリー・バイオレット

Rōmaji

Guregorī Baioretto

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Poprzednia przynależność

Violet Wolf

Zajęcie

Członek chóru (Starlight Four)

Poprzednie zajęcie

Uczeń Weston College
Prefekt w Purple House

Baza operacji

Sphere Music Hall
Weston College (była)
Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 14, Rozdział 67

Gregory Violet (jap. グレゴリー・バイオレット Guregorī Baioretto) – były uczeń Weston College. Był jednym z „P4” i prefektem domu Violet Wolf[1]. Gregory obecnie jest częstym bywalcem w Sphere Music Hall, gdzie jest jednym z S4[2].

Wygląd Edytuj

Gregory Violet jest młodym mężczyzną o fioletowych oczach i bladej cerze. Ma czarne włosy sięgające mu do ramion z białym pasmem po prawej stronie. Nosi makijaż, którego częścią jest czarny cień do powiek i czarna szminka, ma też pomalowane na czarno paznokcie.

Codzienny strój Gregory'ego, jako ucznia Weston College, składa się z płaszcza z kapturem, który zasłania większość jego twarzy. Nosi fioletową kamizelkę z herbem Violet Wolf, aby odzwierciedlić swoją pozycję ucznia, a dokładniej prefekta domu Violet Wolf[3]. W kieszeni na piersi nosi fioletową dalię. Krawat zawiązuje w luźną kokardę, co odróżnia go od innych uczniów[4].

Kiedy Gregory został członkiem chóru w Sphere Music Hall po jego wydaleniu z Weston College, podczas występów, nosi standardowy biały mundurek ze złotymi frędzlami przy każdym naramienniku, kaptur, czarny szalik i czarne rękawiczki[5].

Osobowość Edytuj

Gregory jest osobą raczej cichą i zdystansowaną. Zwykle pochyla głowę w dół, co pokazuje, że nie przepada on za jasnym światłem[6]. Nie jest też zachwycony ze swojej pozycji jako prefekt, ponieważ jest on zobowiązany do powstrzymania konfliktów, jakie mogą się pojawić. Jest on bardzo uzdolniony w dziedzinie sztuki, lecz nie lubi jakiegokolwiek gatunku tańca, ponieważ, jak zwierzył się Cielowi Phantomhive, powoduje on u niego zawrót głowy[7].

Jest bardzo ekscentryczny, co widać, gdy każe Hermanowi Greenhillowi przybrać bardzo niezręczną i trudną pozę podczas szkicowania obrazu, który nie miał jednak nic wspólnego z pozą Hermana, czy w ogóle jego osobą. Jego inność widać też podczas bawienia się herbatą i jej przelewaniem z filiżanki do filiżanki.

Ciekawostki Edytuj

  • Jak wszyscy członkowie P4, nazwisko Gregory'ego, Violet, nawiązuje do koloru[8].
  • Gregory jest leworęczny[9].

Przypisy

Nawigacja Edytuj

Weston College
Pracownicy
DyrektorJohann AgaresProfesor Michaelis
Prefekci
Edgar RedmondGregory VioletHerman GreenhillLawrence Bluer
Pachołkowie prefektów
CheslockClaytonEdward MidfordJoanne HarcourtMaurice ColeDerrick Arden
Inni uczniowie
Ciel PhantomhiveDerrick ArdenMcMillanKsiążę Soma

Więcej z Fandomu

Losowa wiki