FANDOM

Grimsby Keane (BoM1)
Grimsby Keane
Kanji

グリムスビー・キーン

Rōmaji

Gurimusubī Kīn

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Zajęcie

Reżyser teatralny

Baza operacji

Londyn
Posiadłość Phantomhive (na krótko)

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 9, Rozdział 39

Anime

Book of Murder OVA 1

Seiyū

Eiichirō Tokumoto

Grimsby Keane (jap. グリムスビー・キーン Gurimusubī Kīn) – reżyser teatralny[1], który był w związku z Irene Diaz[2][3].

Wygląd Edytuj

Keane

Grimsby Keane podczas bankietu

Grimsby jest atrakcyjnym, młodym mężczyzną. Ma jasnorude włosy zaczesane do tyłu w zadbanej fryzurze i grzywkę. Jedno z jego uszu jest przebite – nosi na nim kolczyk w kształcie konika morskiego. Grimsby ubiera się w zadbane i modne smokingi.

Osobowość Edytuj

Grimsby jest dość teatralną i pewną siebie osobą. Pasjonuje się swoją pracą w teatrze. Przerywa Cielowi i Arthurowi rozmowę, by pomówić o teatrze i wyraża zainteresowanie pracą Ciela w branży rozrywkowej[4]. Bardzo kocha Irene Diaz, zezłościł się, gdy Georg von Siemens ją obmacywał mimo jej protestów[2]. Jest względem niej bardzo opiekuńczy, wściekając się, gdy służący posiadłości ją podejrzewali[5].

Grimsby jest skłonny do wybuchów do tego stopnia, że często Irene była zmuszona go uspokajać lub powstrzymywać. Gdy jest rozgniewany, jest impulsywny i wojowniczy, jak wtedy, gdy rzucił butelkę wina w Georga[2]. Jest wrażliwy i nie lubi być oskarżonym o przestępstwo; często broni się skrajną gwałtownością i ma predyspozycje do wskazywania palcem innych[6].

Przypisy

  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Kuroshitsuji, rozdział 39, str. 25

Więcej z Fandomu

Losowa wiki