FANDOM

Harold West
Harold West Jeb
Kanji

ハロルド・ウエスト・ジェブ

Rōmaji

Harorudo Uesuto Jebu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Przynależność

Targi curry‏‎‏‎

Zajęcie

Handlarz, biznesmen

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Martwy (w mandze)

Krewni

Mina (żona)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 4, Rozdział 18

Anime

Odcinek 14

Seiyū

Yoshimitsu Shimoyama

Lord Harold West Jeb (jap. ハロルド・ウエスト・ジェブ Harorudo Uesuto Jebu), powszechnie nazywany po prostu Harold West – handlarz indyjskimi produktami. Choć głównie importuje indyjskie przyprawy i herbatę, handluje także w ogólnym towarem i kawą. Prowadzi sklep wielobranżowy „Harold Trading” i kawiarnię „Harold's Hindustani Coffeehouse”[1].

Wygląd Edytuj

Harold ma włosy koloru ciemnoblond, zaczesane do przodu. Woli ubierać się w najlepszej jakości markową odzież, jak np. garnitury Gieves & Hawkes, które są znane z jakości.

Osobowość Edytuj

Harold jest przebiegłym i nieetycznym biznesmenem, którego praktycznie nic nie zatrzyma przed osiągnięciem swoich celów; w celu wyeliminowania jego konkurencji, manipulując Agnim, wszczął angielsko-indyjską wrogość[2]. Jest bardzo zainteresowany markami, a odbiciem do tej obsesji, jest pragnienie zdobycia prestiżu i renomy poprzez zdobycie Liwerantu[3]. Kiedy pojawia się w miejscu publicznym, na ogół wydaje się spokojny i pewny siebie[4]. Bardziej dba o swoje mienie, niż o ludzi – rozkazał Agniemu zaatakować księcia Somę, ale stał się zrozpaczony, gdy niektóre z jego cennych przedmiotów zostały zniszczone w procesie[5].

Streszczenie mangi Edytuj

Curry Contest Arc Edytuj

Deerman

Harold jest zaskoczony przybyciem Sebastiana, pod przebraniem jelenia.

Harold przydzielił Agniemu misję terroryzowania innych firm indyjskich, aby zapobiec ich wejściu do nadchodzących zawodów curry tak, by zdobyć zwycięstwo i otrzymać Liwerant dla swojej firmy. Obiecał Agniemu, że jeśli zakończy swoje obowiązki, zwróci Minę do Księciu Somie[6].

Późno w nocy w swojej posiadłości Harold chwali Agni za wykonywanie dobrej roboty i pyta się o jego pozbawioną wyrazu twarz. Oferuje wysokiej jakości cygara, a widząc, że Agni nadal milczy, mówi, że „wszystko się skończy” w ciągu tygodnia. Mówi, że z „prawą ręką boga” Agniego będzie realizować swoje marzenia, które planował przez ostatnie trzy lata. W zamian za usługi Agniego, zrekompensuje on go nieokreśloną nagrodą, która dotyczy Miny. Nagle Soma wtarga do pokoju, zaskakując Harolda i Agniego. Agni atakuje Somę z rozkazu Westa, a Sebastian z głową jelenia jest zmuszony go ratować. W wyniku tego zamieszania, wiele cennych dóbr Harolda zostało zniszczonych, ku jego przerażeniu[7].

Podczas zawodów curry, Harold wymienia uprzejmości z Cielem, którego Spółka Funtom również uczestniczy w konkursie. Zauważa on, że Ciel ma na sobie jak zwykle dobrze skrojony płaszcz, i pyta o markę, na co Ciel nie jest w stanie odpowiedzieć, ponieważ sam jej nie zna. Harold twierdzi, że nie może przegrać w konkursie, ponieważ ma on specjalistę od curry (tj Agniego). Wspomina również, że włamano się do jego domu i wiele z jego kosztowności zostało zniszczonych, ale przestępcy nie udało się zdobyć przepisu na curry. Dodaje też, że usłyszał Królowa pojawi się na konkursie, i że chciałby, aby spróbowała jego curry przed publicznością, zanim otrzyma liwerant, insynuując, że jest on już jego[4].

Podczas konkursu curry, kiedy Sebastian dodaje czekoladę do jego curry, Harold wyśmiewa to jako formę reklamy dla Spółki Funtom (która specjalizuje się w tworzeniu słodyczy i zabawek). Agni następnie dodaje niebieskiego homara do jego curry, i pewny siebie West wierzy, że wygra, mówiąc, że „prawa ręka boga” Agniego w połączeniu z rzadkimi i wyszukanymi składnikami stworzy bez wątpienia najwyższej klasy produkt marki curry[8].

Gdy Sebastian został ogłoszony zwycięzcą przez Królową, Harold domagał się wyjaśnienia[9], a następnie wpadł w stan depresji. Mina podbiegła, aby go wesprzeć[10], a potem w alei Mina pociesza go mówiąc, że mogą spróbować ponownie następnym razem. Lau podchodzi do nich i mówi, że podczas gdy Ciel pozwolił im odejść, to on nie może pozwolić takim szczurom atakować jego miasto; dlatego trzyma „kociaka”. Ran-Mao wyłania się zza jego pleców i Mina i Harold krzyczą, podczas gdy ona zamachuje się na nich jedną ze swoich maczug. Zakłada się, że oboje zostali zabici przez Ran-Mao[11].

Streszczenie anime Edytuj

Curry Contest Arc Edytuj

Curryma

Harold próbuje uspokoić zawładniętą curryma Minę.

Podczas oceniania, Mina po spróbowaniu curry wpada w szał przez curryma, przyprawę, które negatywnie reaguje na ciemność w sercach ludzi. Harold próbuje ją zatrzymać, ale zostaje odrzucony przez nią jej nadludzką siłą i ląduje w krzakach[12].

Przypisy

  4. 4,0 4,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 21, str. 7-11
  5. Manga Kuroshitsuji, rozdział 18, strony. 19-26
  12. Anime Kuroshitsuji, odcinek 15

Więcej z Fandomu

Losowa wiki