FANDOM

Herman color
Herman Greenhill
Kanji

ハーマン・グリーンヒル

Rōmaji

Hāman Gurīnhiru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Poprzednia przynależność

Green Lion

Zajęcie

Członek chóru (Starlight Four)

Poprzednie zajęcie

Uczeń Weston College
Prefekt w Green House

Baza operacji

Sphere Music Hall
Weston College (była)
Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 14, Rozdział 67

Herman Greenhill (jap. ハーマン・グリーンヒル Hāman Gurīnhiru) – były uczeń Weston College. Był jednym z „P4” i prefektem domu Green Lion[1]. Herman obecnie jest częstym bywalcem w Sphere Music Hall, gdzie jest jednym z S4[2].

Wygląd Edytuj

Herman jest młodym mężczyzną o krótkich blond włosach i grubych brwiach. Wcześniej, jako uczeń Weston College, nosił zieloną kamizelkę; w kieszeni na piersi widniał herb Green Lion, a do kołnierza marynarki przymocowany był zielony ostrokrzew, który odzwierciedlał jego pozycję jako prefekta Green House[3].

Herman został członkiem chóru w Sphere Music Hall po jego wydaleniu z Weston College. Podczas występów Herman nosi typowy biały mundurek, ale bez rękawów ze złotymi frędzlami przy każdym naramienniku i na przedzie kamizelki[4].

Osobowość Edytuj

Herman jest dostojnym mężczyzną, który specjalizuje się w sporcie, a jego hobby jest poprawianie własnej siły poprzez podnoszenie ciężarów w czasie wolnym[5]. Jest także bardzo surowy wobec niższych pozycją i oczekuje od nich, aby sprostali jego oczekiwaniom, jak np. wyrażanie się głośno i pewnie[6]. Jednak w każdym przypadku, wciąż pokłada w nich zaufanie, jak np. wtedy gdy stanął po stronie swojego pachołka Edwarda, który pozytywnie wypowiedział się na temat Ciela Phantomhive'a[7].

Podobnie jak Edward, Herman łatwo wzburza się widząc panie pokazujące swoje nogi w miejscu publicznym[8].

Ciekawostki Edytuj

  • Jak wszyscy członkowie P4, nazwisko Hermana, Greenhill, nawiązuje do koloru[9].

Przypisy

Nawigacja Edytuj

Weston College
Pracownicy
DyrektorJohann AgaresProfesor Michaelis
Prefekci
Edgar RedmondGregory VioletHerman GreenhillLawrence Bluer
Pachołkowie prefektów
CheslockClaytonEdward MidfordJoanne HarcourtMaurice ColeDerrick Arden
Inni uczniowie
Ciel PhantomhiveDerrick ArdenMcMillanKsiążę Soma

Więcej z Fandomu

Losowa wiki