FANDOM

Irene Diaz (BoM1).png
Irene Diaz
Kanji

アイリーン・ディアス

Rōmaji

Airīn Diasu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wzrost

170 cm

Status Profesjonalny
Zajęcie

Śpiewaczka operowa, aktorka

Baza operacji

Londyn
Posiadłość Phantomhive (na krótko)

Status osobisty
Status

Żywa

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 9, Rozdział 39

Anime

Book of Murder OVA 1

Seiyū

Mana Miyamoto

Irene Diaz (jap. アイリーン・ディアス Airīn Diasu) – ceniona śpiewaczka operowa i aktorka. Po tym, jak ona i Grimsby Keane, inna słynna osobistość, się rozstali, związała się z aktorem Juliusem Pittem[1].

Wygląd Edytuj

Irene Diaz (R39).png

Irene Diaz podczas bankietu

Irene jest piękną młodą kobietą o długich, falujących blond włosach, które spina w kucyk i ozdabia wieńcem kwiatów. Ma oczy koloru liliowego. Zazwyczaj przywdziewa fantazyjne i wyróżniające się kreacje. Dla ozdoby zakłada sznur pereł, długie wiszące kolczyki i długie rękawiczki.

Osobowość Edytuj

Irene jest na ogół spokojną, cichą i uprzejmą osobą. Jednak, gdy jest urażona zachowaniem innej osoby, reaguje wtedy stanowczo. Na przykład, gdy Georg von Siemens zaczął się do niej przystawiał mimo jej sprzeciwu, uderzyła go w twarz i skarciła go za bezczelność[2]. Jednak, gdy zostaje jej zwrócona uwaga za swoje zachowanie, szczerze przeprasza i dziękuje innym za wsparcie[3].

Jest cierpliwa i wyrozumiała, często próbuje uspokoić wojowniczego Grimsby'ego Keane, gdy daje on upust swojej złości[4]. Jest ona również bardzo wyczulona na punkcie makabrycznych spraw, takich jak zabójstwo, staje się niespokojna i słabnie słysząc makabryczne szczegóły, takie jak nieunikniony rozpad zwłok[5]. Dodatkowo Irene czuje się niepewnie w swoim wieku i tym samym ma tendencję do spożywania substancje odmładzające, aby zachować młodzieńczy wygląd[6].

Streszczenie mangi Edytuj

Phantomhive Manor Murders Arc Edytuj

Irene została zaproszona na przyjęcie organizowane przez Ciela Phantomhive'a, na które przybyła w towarzystwie Grimsby'ego Keane'a, swojego partnera[7]. Wita się z innymi gośćmi i przedstawia się[8]. Kiedy gość honorowy, Georg von Siemens, kontynuował dotykać ją lubieżnie mimo jej uporczywych żądań, by przestał. Staje w bardzo kłopotliwej sytuacji, w wyniku której policzkuje go i gani za jego lekceważące zachowanie. Georg reaguje oblewając ją winem ze swojego kieliszka, jednak na drodze staje Ciel i chroni ją, biorąc na siebie ciężar ataku. Oburzony Grimsby rzuca butelkę wina w głowę Georga, ale Sebastian Michaelis ją chwyta i w spektakularny sposób napełnia kieliszki jej zawartością. Wyczyn ten uspokaja gości, którzy wracają do rozmów[9].

Public School Arc Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki