FANDOM

Karl Woodley (BoM1).png
Karl Woodley
Kanji

カール・ウッドリー

Rōmaji

Kāru Uddorī

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Zajęcie

Handel bronią[1]
Prezes spółki Woodley

Baza operacji

Londyn
Posiadłość Phantomhive (na krótko)

Status osobisty
Status

Zmarły

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 9, Rozdział 39

Anime

Book of Murder OVA 1

Seiyū

Tōru Sakurai

Karl Woodley (jap. カール・ウッドリー Kāru Uddorī) – prezes spółki Woodley, firmy szlifującej diamenty[2].

Wygląd Edytuj

Karl ma krótkie, zaczesane do tyłu brązowe włosy z oznakami siwizny. Ma ciemne, wyraziste brwi i starannie przycięte wąsy i bródkę. Nosi wyrafinowany smoking z muszką i wkłada inkrustowane brylantami pierścionki na każdym z palców[3].

Osobowość Edytuj

Karl jest głośną i porywistą osobą, która jest raczej uprzejmy w spotkaniach towarzyskich. Wydaje się być dobrym przyjacielem Patricka Phelpsa. Dodatkowo Karl wydaje się być dobrze poinformowany o wpływowych osobach, wykazał się wielką wiedzą na temat Charlesa Greya. Arthur Conan Doyle identyfikuje go jako człowieka, który eksponuje swój majątek poprzez swoją biżuterię[3].

Choć pozornie sympatyczny, Karl jest w rzeczywistości bardzo porywczy i gwałtowny, ma skonność do impulsywnego oskarżania innych i szybko dochodzi do nieuzasadnionych wniosków, o ile w ten sposób jest w stanie udowodnić swoją niewinność w sytuacjach stresujących. Gdy czuje się bezbronny, przyjmuje wojownicze nastawienie i jest gotów fizycznie zaatakować na każdego – nawet kogoś tak młodego jak Ciel Phantomhive[4]. Ponadto Karl jest niemoralną i zdeprawowaną osobą, zwłaszcza gdy chodzi o działalność handlową – na zewnątrz prowadzi firmę szlifującą diamenty ale potajemnie nielegalnie sprzedaje broń. Zajmuje się także eliminowaniem rywali w interesie[1].

Dodatkowo, Karl jest zwolennikiem rozwoju technologicznego w społeczeństwie. Mocno wyrzeka się szanse wydarzeń nienaukowych i związanych z okultyzmem, co dzieje się w XIX wieku[5].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 49, str. 36-37
  3. 3,0 3,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 39, str. 5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki