FANDOM

Ciel's right eye

Pieczęć kontraktu Ciela.

Kontrakt faustowski – link i porozumienie zawarte między człowiekiem a demonem – ten ostatni oferuje konkretne usługi i spełnia wolę danego człowieka w zamian za spożycie jego duszy po zakończeniu kontraktu.

CeleEdytuj

Dla demona: Spożycie duszy człowieka, po spełnieniu życzenia człowieka, nawet kosztem ich życia.

Dla człowieka: Zazwyczaj zrealizowanie czegoś kuszącego i trudnego do osiągnięcia, jak udana zemsta (np. życzenie Ciela – by ci, którzy zdradzili rodzinę Phantomhive doświadczyli tego samego poziomu upokorzenia i cierpienia, co on)[1]. W następstwie oddają ich duszę demonowi jako zapłatę.

Tworzenie kontraktu Edytuj

W celu stworzenia kontraktu, człowiek musi przywołać demona. Jednak wydaje się, że nie musi być świadomy istnienia demonów, czy nawet próbować wezwać jednego celowo, jako że Ciel Phantomhive powiedział, że wezwał Sebastiana Michaelisa przypadkowo[2]. Domniemywa się, że człowiek musi desperacko szukać wyjścia, w przypadku sytuacji Ciela była typowym procesem przyzywania i mają mało wiary lub nie wierzą w Boga. Sebastian stwierdził, że ​​raz wezwany fakt ten nie zmieni się przez całą wieczność. Niemniej wydaje się, że człowiek wciąż ma możliwość kontynuowania i utworzenia kontraktu lub odwołać demona, jak wtedy, gdy Sebastian został wezwany, spytał Ciela o jego decyzję[3]. Jednakże utworzenie umowy wydaje się być w pełni zrealizowane, jak tylko człowiek wyda demonowi jakieś polecenie[4][5].

Znak kontraktuEdytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki