FANDOM

Kuroshitsuji: Book of Murder
Book of Murder.png
黒執事・殺人の書
Kuroshitsuji: Satsujin no sho
Gatunek: Akcja, czarny humor, Dark fantasy, supernatural
PRODUKCJA
EMISJA
Data emisji: 25 października 2014 – 15 listopada 2014
Liczba odcinków: 2 (OVA)
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Kuroshitsuji: Book of Circus
Następny: Kuroshitsuji: Book of the Atlantic

Kuroshitsuji: Book of Murder (jap. 黒執事・殺人の書, Kuro shitsuji: Satsujin no sho) – dwuodcinkowa seria OVA będąca adaptacją piątego aktu mangi KuroshitsujiPhantomhive Manor Murders. Dwuczęściowe OVA miało swoją premierę w japońskich kinach w październiku 2014 roku[1]. Pierwsze OVA miało swoją premierę 25 października, a drugie 15 listopada[2]. Odcinki zostały wydane na DVD i Blu-ray 28 stycznia i 25 lutego 2015 roku. Każdy z odcinków trwa ok. 60 min.

Opis fabuły Edytuj

Wczesną wiosną 1889 roku wysłannik Królowej, wybitny hrabia Ciel Phantomhive urządza wystawny bankiet, na który zaprasza kilka osobistości, a także początkującego pisarza – Arthura Conan Doyle'a. Jednakże w kulminacyjnym momencie kolacji, ma miejsce bardzo niepokojące morderstwo i nikt inny, jak sam hrabia jest podejrzewany jako sprawca tego upiornego incydentu. Jako że na zewnątrz poza posiadłością nadal szaleje nie do pokonania burza, a liczba zamordowanych rośnie, szybko staje się jasne, że łatwa ucieczka nie wchodzi w grę. Posiadłość Phantomhive oraz wybitni goście muszą współpracować i starać się rozwiązać tajemnicę, zanim oni także zostaną zabici. Niestety, nawet pozornie niezniszczalny kamerdyner Sebastian Michaelis nie jest bezpieczny od tego koszmaru...

StatystykiEdytuj

OgólneEdytuj

PersonelEdytuj

FirmyEdytuj

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wydania Blu-ray Disc i DVD części pierwszej zawierają dodatkową historię poboczną autorstwa Yany Toboso zatytułowaną „That Butler, Requested” oraz ścieżkę dźwiękową. Wraz z płytą Blu-ray/DVD części drugiej wydano płytę z character song Charlesa GreyaCrazy Tunes.

Przypisy

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki