FANDOM

Kuroshitsuji II
Kuroshitsuji II Logo.png
黒執事II
Gatunek: Akcja, czarny humor, Dark fantasy, supernatural
PRODUKCJA
Reżyseria: Hirofumi Ogura
Scenariusz: Mari Okada
Muzyka: Taku Iwasaki
Studio: A-1 Pictures
EMISJA
Telewizja: MBS, CBC, TBS, TBC, SBS, RCC, HBC, RKB, Animax
Data emisji: 2 lipca 2010 – 17 września 2010
Liczba odcinków: 12 + 6 OVA (Lista odcinków anime)
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Kuroshitsuji
Następny: Kuroshitsuji: Book of Circus

Kuroshitsuji II (jap. 黒執事II) – sequel serialu anime Kuroshitsuji. Sezon drugi przedstawia dwóch nowych głównych bohaterów: hrabiego Aloisa Trancy i jego kamerdynera Claude'a Faustusa[1]. Pojawia się tu też wiele z głównych postaci z poprzedniego sezonu, w tym Ciel Phantomhive i Sebastian Michaelis. Fabuła serialu nie pokrywa się z żadnym z wydarzeń z mangi.

Drugi sezon został sformowany podobnie do jego poprzednika, był emitowany na dziesięciu różnych stacjach. Miał on także oficjalny magazyn, Black Tabloid, wydany przed datą jego emisji 1 lipca 2010 roku. Anime miało swoją premierę 2 lipca 2010 roku i emitowane było do 17 września 2010 roku, wyemitowanych zostało 12 odcinków. Odcinki zostały wyreżyserowane przez Hirofumi Ogura i wyprodukowane przez studio A-1 Pictures. Ukazało się także 6 odcinków OVA związany z serialem. Odcinki zostały wydane na 9 płytach DVD. Openingiem serii była piosenka SHIVER, a endingiem Bird i Kagayaku sora no shijima ni wa.

Zapowiedź Edytuj

Podczas eventu „Kuroshitsuji, sono shitsuji, shūshō ~Saigo no bansan wo anata to tomoni~” (jap. 黒執事、その執事、終章 ~最後の晩餐を貴方と共に~, ang. "Black Butler, That Butler, The Final Chapter ~One Last Dinner With You~"), który odbył się 14 czerwca 2009 roku została zapowiedziana kontynuacja pierwszej serii. Seiyū Undertakera, Junichi Suwabe, również potwierdził tą informację na swoim oficjalnym blogu później tego dnia[2].

Opis fabuły Edytuj

StatystykiEdytuj

OgólneEdytuj

PersonelEdytuj

FirmyEdytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki