FANDOM

Margaret Connor
Margaret Connor
Kanji

マーガレット・コナー

Rōmaji

Māgaretto Konā

Charakterystyka
Rasa

Kuriozalna Lalka

Płeć

Kobieta

Wiek

17 lat[1]

Status Profesjonalny
Przynależność

Elita Jutrzenki

Baza operacji

Campania

Status osobisty
Status

Martwa

Krewni

Susanna Connor (matka, zmarła)
Nieznany z imienia ojciec

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 11, Rozdział 52

Margaret Connor (jap. マーガレット・コナー Māgaretto Konā) – Kuriozalna Lalka zaprezentowana przez Ryana Stokera podczas spotkania Elity Jutrzenki na Campanii.

Zarys postaci Edytuj

Margaret jest siedemnastoletnią dziewczyną o długich, jasnych włosach. Ubrana jest w koronkową suknię.

Jako Kuriozalna Lalka Margaret stała się dzika i krwiożercza. Zabiła kobietę, nieświadoma faktu, że ofiarą była jej własna matka[2].

Historia Edytuj

Gdy Margaret miała siedemnaście lat, zginęła w wypadku[1]. Ronald Knox był tym Mrocznym Żniwiarzem, który zebrał jej duszę[3]. Dwa tygodnie później jej ciało zabrano na pokład Campanii, aby stało się eksperymentem Elity Jutrzenki[4].

Streszczenie mangi Edytuj

Luxury Liner Arc Edytuj

Na spotkaniu Elity Jutrzenki na statku Campania w dniu 19 kwietnia 1889 roku Ryan Stoker zaprezentował ciało Margaret zgromadzonym. Wyjaśnił, że Margaret zginęła w wypadku, który pozostawił jej rodziców zdruzgotanych, i że chce ożywić ją dzięki lekowi – Absolutnemu Zbawieniu. Pracownicy Ryana połączyli ja z maszyną, po której włączeniu przez przewody popłynął prąd do jej ciała[5].

Margaret powoli siada w trumnie. Jej rodzice są szczęśliwi, a jej matka, Susanna Connor, obejmuje ją. Niespodziewanie jednak Margaret gryzie ją szyję zabijając ją. Dziewczyna następnie wsyaje z trumny, podczas gdy publiczność wpada w panikę i ucieka. Sebastian Michaelis rzuca nożami w kluczowe miejsca, ale ta nadal się porusza[6].

Mężczyźni Ryana strzelają do Margaret na jego polecenie, ale Margaret nadal pozostaje niewzruszona i atakuje ich. Podczas gdy rzuciła się na jednego z mężczyzn, pojawił się Ronald Knox. Mówi, że Margaret może zostać unieruchomiona na stałe, gdy rozbije się jej głowę. Demonstruje to rozbijając jej głowę swoją Kosą Śmierci[7].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 52, str. 26

Więcej z Fandomu

Losowa wiki