FANDOM

Mary Jane Kelly
Mary Jane Kelly
Kanji

メアリー・ジェーン・ケリー

Rōmaji

Mearī Jēn Kerī

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wiek

25 lat

Data urodzenia

1863 r.

Status Profesjonalny
Przynależność

Kuba Rozpruwacz
Luźno Royal London Hospital

Zajęcie

Prostytutka

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Zmarła

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 2, Rozdział 9

Anime

Odcinek 5

Seiyū

N/A

Mary Jane Kelly (jap. メアリー・ジェーン・ケリー Mearī Jēn Kerī) – prostytutka, a także ostatnia z ofiar Kuby Rozpruwacza.

Zarys postaci

Mary jest młodą kobietą o blond włosach i niebieskich oczach. Jej włosy są długie, lekko faliste i sięgają do połowy jej pleców. Część jej grzywki jest skręcona i schowana za uchem[1]. Nosi jasnozieloną sukienkę zsuniętą z ramion.

Historia

Mary jest imigrantką zza granicy, pochodzi z Irlandii. Po przybyciu do Anglii została prostytutką[2]. Kiedy zaszła w ciążę, udała się do doktor Angeliny Dalles w Royal London Hospital, by usunęła jej ciążę, jako że ona była jedną z wielu kobiet w jej zawodzie, które myślały, że posiadanie dziecka byłoby zbyt kłopotliwe[3]. W związku z tym, Angelina zdecydowała się ją zabić[4].

Fabuła

Jack the Ripper Arc

Grell Sutcliff wkracza do domu Mary, wiąże ją i brutalnie ją sztyletuje. Jej przeraźliwy krzyk przyciąga uwagę Ciela Phantomhive'a i Sebastiana Michaelisa[5]. Później umiera. Według Sebastiana, jej morderstwo było „przesadzone”, jako że jej krew pokryła Grella i podłogę, a nawet poplamiła na twarz Ciela, gdy ten wbiegł do jej domu[6].

Nagrobek Mary Jane Kelly

Grób Mary.

Później, Ciel płaci za jej pochówek i grób. Jak rozkazał, Undertaker przygotowuje dla niej pogrzeb[2].

Ciekawostki

  • Wegług napisu ne jej nagrobku Mary zmarła 9 listopada 1888 roku[2].
  • Jej postać jest oparta na prawdziwej i ostatniej ofierze Kuby Rozpruwacza – Mary Jane Kelly.

Przypisy

  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Kuroshitsuji, rozdział 13, str. 16