FANDOM

Nina Hopkins.png
Nina Hopkins
Kanji

ニナ・ホプキンス

Rōmaji

Nina Hopukinsu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Status Profesjonalny
Zajęcie

Krawcowa

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Żywa

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 8, Rozdział 37

Nina Hopkins (jap. ニナ・ホプキンス Nina Hopukinsu) – krawcowa, która szyje większość strojów Ciela Phantomhive'a. Znana jest też jako „krawczyni wyznaczająca nowe trendy”[1].

Nina zaprojektowała strój Ciela Phantomhive'a, który nosił na swoim oficjalnym mianowaniu na hrabiego[2].

Wygląd Edytuj

Nina w kolorze.png

Nina w kolorze.

Jak na krawcową przystało, Nina jest dobrze ubraną kobietą. Ma jasnobrązowe oczy, a swoje brązowe włosy układa w lekko zakręcony koński ogon upięty z lewej strony głowy. Na głowie nosi kapelusz lekko przesunięty na prawą stronę. Nosi dopasowany top z długimi rękawami z niskim dekoltem eksponującym jej piersi, na wierzch zakłada kamizelkę zdobioną czarną koronką. Ona również nosi się w rozciętą spódnicę, pod którą nosi szorty – coś, co według Elizabeth Midford nie przystoi damie[3]. Pod szortami widoczne są podwiązki. Jej strój uzupełniają sięgające ud buty, duża kokarda zawiązana pod szyją, okulary i kolczyki.

Osobowość Edytuj

Nina jest pełną dramatyzmu, teatralną kobietą, skłonną do długich tyrad, głośnych wybuchów i przesady. Interesują ją tylko kobiety i młodzi chłopcy, jak widać z jej oczywistego ignorowania Baldroya i Finniana i zainteresowanie Mey-Lin, a także nazywając Sebastiana „twardogłowym”[4]. Nina sama wspomniała, że lubi tylko kobiety i chłopców do lat 15, co skłoniło Sebastiana do stwierdzenia, że nie chce wiedzieć, co robi w wolnym czasie[5]. Jest w tym względzie zupełnie zboczona otwarcie obmacując piersi i uda Mey-Lin[6].

Pomimo swojej ekscentryczności, Nina jest niezwykle utalentowana w zawodzie, jest zdolna do szybkiego projektowania ubrań, nawet szyjąc koszulę, gdy Ciel i Elizabeth jedli podwieczorek. Jednak jest ona zawzięta i uparta, odmówiła przyjęcia krytyki Sebastiana, co do koloru czerwonego, i wykopała go z pokoju, mówiąc, że nie może pracować słuchając jęków amatorów[5][4].

Ponadto Nina ma radykalny punkt widzenia na modę. Nie lubi ubierać się w konserwatywne ubrania i wierzy w ciągłe reformy. Nina zdecydowanie popiera pogląd, że kobiety, które porzucą ograniczające zwyczaje są znacznie bardziej wolne[7].

Streszczenie mangi Edytuj

Jack the Ripper Arc Edytuj

Chociaż nie pojawiła się osobiście, Nina jest autorem projektu stroju Ciela, który nosił, kiedy udał się w przebraniu na przyjęcie Aleistera Chamber jako młoda dama. Nina później tęsknie wspomina, że żałuje, że nie widziała go w tej sukni[8].

Circus Arc Edytuj

Ciel i Sebastian powrócili do dworu po zajęciu się sprawą Barona Kelvina i zbadaniu przytułka Renbourn. Elizabeth stwierdza, że chciałaby, aby założyli nowe ubrania i udali się na rejs statkiem. Sebastian wzywa krawca, by spełnić jej życzenie. Wkrótce później przybywa Nina Hopkins[9].

Nina serdecznie wita się Mey-Lin po swoim przybyciu, pytając, czy uniform pokojówki wykonany dla niej jest jeszcze przydatny, jednocześnie ja obmacując, ku jej widocznemu zakłopotaniu. Gdy Finnian i Baldroy chcą się z nią przywitać, ona wyraźnie ich ignoruje irytując tym ich obu. Prosi Mey-Lin, aby zaprowadziła ją do Ciela przechodząc przez drzwi frontowe, na co zwraca jej uwagę Sebastian[10].

Nina następnie przechodzi do mierzenia Ciela i zauważa, że stał się jeszcze chudszy niż ostatnio. W rezultacie wpadła na pomysł stworzenia wyjątkowego i dopasowanego ubrania na Wielkanoc dla Ciela i Elizabeth. Zaczyna szczegółowo opisywać potencjalne stroje; kiedy Sebastian wtrąca, że kolor czerwony sprawiłby, że Ciel wyglądałby zbyt dziecinne, ona wyrzuca ich trójkę z pokoju i wraca do pracy[11].

Wkrótce potem Nina woła ich z powrotem i daje Cielowi przymierzyć nową koszulkę. Stwierdza jednak, że sylwetka nie jest prawidłowa i zrywa ją od niego, odsłaniając bliznę. Ciel próbuje uniemożliwić zobaczenie jej przez Elizabeth, ale kiedy Nina chwyta go za ramię tak, aby mogła go zmierzyć, Sebastian jest zmuszony do niezręcznie ją zakryć. Nina pyta o powód, na co Ciel wyjaśnia, że potrzebuje wsparcia, jednocześnie rozkazując Sebastianowi, by nie zdejmował ręki. Utrudnia to Ninie zdejmowanie miary, przez co zaczęła naczekać. W celu umożliwienia ukończenia pracy, Ciel mówi Elizabeth, że zawstydza go jej spojrzenie na jego nagie ciało, na co Elizabeth natychmiast się odwraca. Po zakończeniu pomiarów Nina, mówi Cielowi, że może się ponownie ubrać[12].

Luxury Liner Arc Edytuj

Na święto Wielkanocy Nina przybywa do posiadłości Phantomhive, by wziąć udział w polowaniu na pisanki Elizabeth[13]. Projektuje nowe ubrania dla Ciela, Somy, Agniego i Edwarda[14]. Nina zostaje sparowana z Edwardem, ku swojej irytacji[15]. Podczas gdy się kłócą, Mey-Lin trafia jej jajko z procy, co prowadzi do dyskwalifikacji jej drużyny[16].

Przypisy

  4. 4,0 4,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 37, str. 17

Więcej z Fandomu

Losowa wiki