FANDOM

Paula.png
Paula
Kanji

ポーラ

Rōmaji

Pōra

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Status Profesjonalny
Zajęcie

Pokojówka Elizabeth Midford

Baza operacji

Posiadłość Midford
Londyn

Status osobisty
Status

Żywa

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 13, Rozdział 58

Anime

Odcinek 10

Seiyū

Yui Itsuki

Paula (jap. ポーラ Pōra) – pokojówka i dobra przyjaciółka Elizabeth Midford.

Zarys postaci Edytuj

Paula ma jasną karnację, ciemnobrązowe oczy i długie brązowe włosy. Zwykle nosi burgundową sukienkę, na którą zakłada biały fartuch. Wychodząc na zewnątrz wkłada brązowy płaszcz, czarny kapelusz i rękawiczki.

Paula jest znana ze swojego spokojnego i beztroskiego charakteru. Elizabeth Midford opisuje ją jako kogoś, kto jest zawsze pogodny, promienny i się nie martwi[1]. Paula ciężko pracuje, aby utrzymać Elizabeth szczęśliwą i jest wobec niej bardzo lojalna.

Historia Edytuj

Po tym, jak rodzina Phantomhive zginęła w dniu dziesiątych urodzin Ciela Phantomhive'a, Paula poinformowała Elizabeth Midford o zaistniałej tragedii. Jakiś czas później, jednak Ciel powrócił żywy i z Sebastianem Michaelisem.

Pewnego dnia Elizabeth pokazała Pauli swoje nowe buty na obcasach. Ta pomogła Elizabeth się ubrać i zauważyła, że jej panienka urosła. Elizabeth była tym faktem zasmucona, ale Paula natychmiast zapewniła ją, że nadal jest bardzo urocza. Niemniej jednak, Elizabeth odmówiła założenia jej nowych butów, decydując się na buty bez obcasów[2].

Streszczenie mangi Edytuj

Public School Arc Edytuj

Paula towarzyszy Midfordom na doroczny turniej krykieta w Weston College i ogląda turniej razem z Elizabeth Midford, służącymi z Posiadłości Phantomhive i McMillanem[3]. Później, po zakończeniu turnieju, Paula tańczy z Edwardem Midfordem[4].

Blue Cult Arc Edytuj

Paula udaje się poza Posiadłość Midford, gdzie Edward Midford ćwiczy grę w krykieta. Informuje go, że przybył do niego gość, co go zaskoczyło, gdyż się nikogo nie spodziewał[5].

Po tym jak Edward i Elizabeth Midford udali się na jedno ze spotkań w Sphere Music Hall, Elizabeth zostaje nimi zauroczona i zabiera tam ze sobą Paulę przez najbliższych kilka tygodni[6].

Ciekawostki Edytuj

  • Ze wszystkich postaci, jakie pojawiły się zarówno w mandze, jak i w anime, Paula jest pierwszą, która pojawiła się najpierw w anime, a później w mandze[7].

Przypisy

  1. Anime Kuroshitsuji, odcinek 11
  2. Manga Kuroshitsuji, rozdział 58, str. 10, 14-15
  7. Jej debiutancki odcinek anime został wyemitowany w grudniu 2008 roku, a debiutancki rozdział został opublikowany w czerwcu 2011 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki