FANDOM

Ryan Stoker.png
Ryan Stoker
Kanji

リアン・ストーカー

Rōmaji

Rian Sutōkā

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Wiek

34 lata

Data urodzenia

24 sierpnia 1854[1]

Status Profesjonalny
Poprzednia przynależność

Szpital Karnstein
Elita Jutrzenki

Zajęcie

Dyrektor szpitala Karnstein
Założyciel Elity Jutrzenki

Baza operacji

Londyn

Status osobisty
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 11, Rozdział 52

Seiyū

Kaito Ishikawa

Ryan Stoker (jap. リアン・ストーカー Rian Sutōkā) – dyrektor i główny lekarz szpitala Karnstein. Jest także założycielem Elity Jutrzenki.

Wygląd Edytuj

Ryan jest dorosłym mężczyzną o jasnych, schludnie zaczesanych włosach. Zazwyczaj ubiera się w strój godny jego pozycji jako lekarza[2].

Osobowość Edytuj

Ryan jest zazwyczaj charyzmatycznym mężczyzną, dlatego stworzył Elitę Jutrzenki. Jest również niezwykle ambitny, aż do granic absurdu, jako że jego celem jest ożywianie umarłych. Ryan jest błyskotliwy i pełny życia, szczególnie kiedy mówi o „całkowitym zbawieniu”[3] i całkowicie przekonany, że lek Elity Jutrzenki jest jedynym sposobem, aby zapobiec śmierci[4].

Kiedy jego ludziom nie udało się zabić Kuriozalnych Lalek, które Ryan przypadkowo wskrzesił, nazwał je bezużytecznymi i uciekł, ujawniając swoje tchórzliwe oblicze[5]. Chciał uniknąć brania odpowiedzialności za katastrofę, którą on spowodował, jak pokazano gdy ukrywał się przed nieumarłymi, których ożywił[6]. Kiedy czuje się zastraszony, łatwo wyrzuca z siebie poufne informacje[7].

Ciekawostki Edytuj

  • Zginął 20 kwietnia 1889 roku.
  • Ryan dzieli swoje nazwisko z Bramem Stokerem, autorem Drakuli. Oboje zmarli tego samego dnia – 20 kwietnia.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki