FANDOM

Sieglinde Sullivan.png
Sieglinde Sullivan
Kanji

ジークリンデ・サリヴァン

Rōmaji

Jīkurinde Sarivan

Alias

Zielona Czarownica

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wiek

11

Status Profesjonalny
Przynależność

Green Witch Education Project

Zajęcie

Zielona Czarownica
Władczyni Lasu Czarownic

Baza operacji

Zielony Dwór, Wolfsschlucht
Południowe Niemcy

Status osobisty
Status

Żywa

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 18, Rozdział 87

Seiyū

Brak

Sieglinde Sullivan (ジークリンデ・サリヴァン Jīkurinde Sarivan) – obecna Zielona Czarownica i Władczyni Lasu Czarownic. Zarządza obskurną wsią o nazwie Wolfsschlucht w lesie. Sieglinde jest przedmiotem badania projektu Green Witch Education Project.

Wygląd Edytuj

Sieglinde appearance.jpg.jpg

Sieglinde ma długie, czarne włosy i szmaragdowozielone oczy. Nosi bardzo ozdobną, czarną sukienkę w niezmiernie przestarzałym stylu, sięgającym wiele wieków temu. Ponadto, jej ubrania są dokładnie haftowane z koronki. Sieglinde nosi również nakrycia głowy w kształcie rogu hennin. Dodatkowo, zgodnie z tradycją Zielonych Czarownic, praktykuje bandażowanie stóp. Z powodu tego zwyczaju, nie jest w stanie chodzić, i w związku z tym, jej służący Wolfram musi ją wszędzie nosić.

Osobowość Edytuj

Sieglinde jest bardzo bezpośrednia i szczera. Nie opuściła Lasu Czarownic od urodzenia, co sprawia, że nie zna funkcjonowania świata zewnętrznego. W związku z tym jest go bardzo ciekawa.

Ciekawostki Edytuj

  • Sieglinde nauczyła się czytać w wieku 3 lat.
  • Z jej pojawieniem się na okładce Tomu 19, Sieglinde jest obecnie jedną z trzech bohaterek (poza Elizabeth Midford i May-Lin) będącą na okładce mangi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki