FANDOM

Snake - anime
Snake
Kanji

スネーク

Rōmaji

Sunēku

Charakterystyka
Rasa

Człowiek-wąż

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

177 cm

Status Profesjonalny
Poprzednia przynależność

Cyrk Noah's Ark

Zajęcie

Lokaj w posiadłości Phantomhive

Poprzednie zajęcie

Członek pierwszego szczebla Cyrku Noah's Ark
Zaklinacz węży

Baza operacji

Posiadłość Phantomhive
Obóz Cyrku Noah's Ark (poprzednio)
Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 6, Rozdział 24

Anime

Odcinek 2 (Book of Circus)

Seiyū

Takuma Terashima

Snake (jap. スネーク Sunēku) – lokaj w posiadłości Phantomhive[1]. Był dawniej członkiem pierwszego szczebla Cyrku Noah's Ark i zaklinaczem węży, który specjalizował się w tańczeniu węży. Sam mówi o sobie, że jest pół wężem[2]. Snake jest w stanie zrozumieć węże i pozwala im mówić przez siebie. Ma co najmniej dziewięć zidentyfikowanych węży: Wordsworth, Emily, Goethe, Oscar, Wilde, Webster, Bronte, Dan, Donne oraz Keats[1].

WyglądEdytuj

Snake (full body)

Postać Snake'a w anime

Snake jest młodym i szczupłym mężczyzną. Ma złote oczy, krótkie szare włosy, z których jeden kosmyk z grzywki jest zadarty do góry, bladą skórę przeplataną wężowymi łuskami i rozdwojony język.

Kiedy podróżował z Cyrkiem Noah's Ark, Snake nosił sięgające uda buty i „bolerko” z wysokim kołnierzem, a pod spodem koszulę w czarno-białe paski odsłaniającą klatkę piersiową; były one przepasane w talii i szyi dwoma paskami. Kiedy wyruszał w jakąś dalszą drogę, zakładał dodatkowo pelerynę[3].

Po tym jak Ciel Phantomhive zatrudnia go jako lokaja posiadłości Phantomhive Snake nosił garnitur z niską kamizelką i wstążką zamiast tradycyjnego krawata. Zawsze jest widoczne w towarzystwie co najmniej jednego ze swoich węży.

Osobowość Edytuj

Snake jest cichą, zdystansowaną i nieśmiałą osobą. Nie jest skory do rozmowy, ale kiedy się odzywa, to zazwyczaj aby przekazać wiadomość od jednego z jego węży. Według Jokera, Snake i jego przyjaciele są bardzo nieśmiali[4]. Jednakże węże mają poczucie humoru, jak wtedy, gdy wąż Emily flirtowała z Daggerem[5]. Snake wstydzi się swoich łusek na skórze i boi się, że może być wyśmiany, ponieważ wygląda inaczej niż inni ludzie[6].

Ponadto Snake bardzo troszczy się o pozostałych członków cyrku, gdyż traktowali go jak rodzinę mimo jego wyglądu[7] i często dostarczał im informacje i ostrzegał, kiedy z nimi mieszkał[8]. Nie towarzyszył im jednak w ich misjach i nie był w pełni poinformowany o tym, co robią podczas ich nieobecności na terenie obozowiska[9].

CiekawostkiEdytuj

  • Każdy wąż, któremu Snake użycza głosu, posiada wyraźny akcent i ton, odzwierciedlający charakter, jaki Snake z nim kojarzy[10].
  • Kosmyk Snake'a wydaje się drżeć, gdy Snake jest zdenerwowany. Zostało także pokazane, że się prostuje, gdy jest on zaskoczony[11].
  • Kiedy Snake wszedł na pokład statku Campania, jego węże zostały umieszczone w dużym pudle, ponieważ nie mogły poruszać się wolno, co go zasmuciło. Miał przy sobie bardzo małego węża Donne, który towarzyszył mu i siedział mu na jego uchu[12].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 51, str. 7
  10. Anime Kuroshitsuji: Book of Circus, odcinek 39
  11. Manga Kuroshitsuji, rozdział 51, ​​str. 6

NawigacjaEdytuj

Cyrk Noah's Ark
Baron Kelvin · Joker · Beast · Dagger · Wendy · Peter · Jumbo · Snake · Doll · Doktor · Suit · Smile · Black
Posiadłość Phantomhive
Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Mey-Lin · Finnian · Pluto · Snake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki