FANDOM

Soma.jpg
Soma Asman Kadar
Kanji

ソーマ・アスマン・カダール

Rōmaji

Sōma Asuman Kadāru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17 lat

Status Profesjonalny
Przynależność

Coroczny Turniej Krykieta w Weston College (w 1889)

Zajęcie

Książę Bengalu
Opiekun Rezydencji Ciela Phantomhive'a
Student Weston College (dawniej)

Baza operacji

Posiadłość miejska w Londynie Ciela
Weston College (dawniej)
Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Krewni

Radża Bengalu (ojciec)
Nienazwana matka

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 3, Rozdział 14

Anime

Odcinek 13

Seiyū

Shinnosuke Tachibana

Soma Asman Kadar (jap. ソーマ・アスマン・カダール Sōma Asuman Kadāru), często skracane do Soma – książę Bengalu i jedno z 26 dzieci Radży Bengalu[1].

Wygląd Edytuj

Soma jest nastoletnim hindusem o ciemnej karnacji, złotych oczach i długich, falistych fioletowych włosach sięgających mu do ramion, których część jest spięta złotą spinką w koński ogon. Nosi spory szal zawiązany na biodrach i białawą chustę przytrzymywaną złotą broszką z rubinem. Nosi także duże złote kolczyki, ozdobne złote bindi i białe pantofle. Ubiera się w bogato zdobione haftem długie sherwani i zwykłe churidar.

Osobowość Edytuj

Soma jest skoncentrowany na sobie, stosunkowo naiwny i dziecinny. Jest szybki w obwinianiu innych ludzi za swoje problemy i podczas, gdy jest w stanie zwrócić uwagę na emocje innych ludzi, tak jak kiedy zauważa, że Agni wydawał się być czymś zmartwiony, jest niechętny i boi się konfrontacji[2]. Szuka rozrywki i nie lubi być sam, aktywnie stara się przyciągnąć uwagę i towarzystwo innych osób.

Soma bardzo troszczy się o Agniego i postrzega go jako jedyną osobę, która nigdy nie opuściła jego boku, nawet jeśli nie był przy nim osobiście. Chce także zaimponować Cielowi i przekonać go, by go polubił i jest zachwycony, gdy Ciel dał do zrozumienia, że ​​są przyjaciółmi[3]. Jednak przeraźliwie boi się Sebastiana Michaelisa, odkąd kamerdyner rozprawił się z nim za pomocą zastraszania[4] i ma tendencję do ukrywania się za Cielem, kiedy z nim rozmawia[5]. Sebastian sprawia, że Soma jest wyraźnie zdenerwowany i nerwowy, gdy jest on w pobliżu, zwłaszcza, gdy kamerdyner jest wobec niego stanowczy lub niedelikatny.

Ostatecznie Soma dojrzewa i postanawia ciężko pracować, by zdobywać rzeczy na własną rękę i staje się dobrym człowiekiem. Bardzo się stara z tą nową postawą, aby być przydatnym dla swoich nowych angielskich przyjaciół i jest zadowolony, gdy dowiaduje się, że być może pomocny w jakimś zadaniu[6].

Historia Edytuj

Jako jedno z dwudziestu sześciu dzieci, Soma był bardzo samotny. Jego matka bardziej zajmowała się zabieganiem o uwagę ojca, który nie był zainteresowany Somą, gdyż był jednym z najmłodszych jego dzieci[7]. Powierzono go pod opiekę jego służącej Minie, która zajmowała się nim przez długi czas. Była wesoła, spędzała z nim czas i zachowywał się jak starsza siostra. Kiedy, jak mu się wydawało, Mina została zabrana do Anglii, Soma postanowił, że również tam się uda, aby ją odzyskać[8].

Zanim wyjechał z Indii, Soma słyszał o sile Arshada. Interweniował, gdy Arshad miał zostać stracony i wybrał go na swojego sparingpartnera. Jego słudzy powiedzieli mu, że nie wolno mu było tego robić, gdyż Arshad miał zostać zabity za swoje zbrodnie. Do uwolnienia go od jego odpowiedzialności, Soma ściął jego włosy i nazwał go „Agni”, aby zaznaczyć początek jego nowego życia[9].

Przypisy

  4. Manga Kuroshitsuji, rozdział 18

NawigacjaEdytuj

Weston College
Pracownicy
DyrektorJohann AgaresProfesor Michaelis
Prefekci
Edgar RedmondGregory VioletHerman GreenhillLawrence Bluer
Pachołkowie prefektów
CheslockClaytonEdward MidfordJoanne HarcourtMaurice ColeDerrick Arden
Inni uczniowie
Ciel PhantomhiveDerrick ArdenMcMillanKsiążę Soma

Więcej z Fandomu

Losowa wiki