FANDOM

Sophie Smith
Sophie Smith
Kanji

ソフィースミス

Rōmaji

Sofī Sumisu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wiek

22

Data urodzenia

15 lipca 1867 r.

Baza operacji

Campania

Status osobisty
Status

Zmarła

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 11, Rozdział 52

Sophie Smith (jap. ソフィースミス Sofī Sumisu) – jedna z pasażerów trzeciej klasy statku Campania, która początkowo świętowała z Ronaldem Knoxem i innymi pasażerami. Została zabita później podczas inwazji Kuriozalne Lalki[1][2].

Zarys postaci Edytuj

Sophie jest młodą kobietą z włosami związanymi w kok i luźno puszczoną grzywką po obu stronach twarzy. Gdy po raz pierwszy była pokazana, miała na sobie białą koszulę z długimi rękawami i spódnicę.

Jest wesołą osobą, która świętuje z innymi pasażerami przy drinkach. Była wyraźnie zauroczona Ronaldem mówiąc, że zazdrości jego dziewczynie[1].

Streszczenie mangi Edytuj

Luxury Liner Arc Edytuj

W stołówce trzeciej klasy Sophie wraz i innymi pasażerami, w tym z Ronaldem Knoxem, zostali pokazani, jak głośno i wesoło świętują przy drinkach. Pewien mężczyzna wspomina, że preferuje piwo niż jakiekolwiek inne wyszukane „musujące winko” i pyta Ronalda, czy się z nim zgadza. Ten z drugiej strony uważa, że gdy piją ze swoją dziewczyną to tylko markowy szampan. Sophie, będąca pod jego wrażeniem, zauważa, że to fajnie i wspomina, ze jest zazdrosna o jego dziewczynę. On odpowiada, że nie obecnie jej nie ma, na co ona wydaje się być zszokowana. Ronald wesoło dodaje, że nawet jeśli nie ma dziewczyny, to ma dużo czasu i mówi, by wypili za wolność[3].

Martwa Sophie Smith

Martwa Sophie Smith.

Później, po sprawdzeniu godziny Ronald wstaje, przygotowując się do wyjścia, a Sophie pyta, dokąd zmierza. Ronald odpowiada, że ma kilka rzeczy do zrobienia i że jest rozczarowany, że już opuszcza towarzystwo i zaprasza go, aby się z nią spotkać tu ponownie jutro. On zgadza się, ale dodaje, że tylko wtedy, gdy oboje przeżyją. Sophie śmiejąc się beztrosko pyta go, co miał na myśli to mówiąc[4].

Następnie w tym samym miejscu Ronald przybywa, aby zobaczyć wielu pasażerów martwych. Komentuje, że miał rację, kiedy powiedział widząc nazwisko Sophie na liście śmierci, że mogą się nie spotkać żywi. Jej ciało jest pokazane, gdy zabiera się on do zbierania m.in. jej duszy[2].

CiekawostkiEdytuj

  • Zginęła 19 kwietnia 1889 roku.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 52, str. 13
  2. 2,0 2,1 Manga Kuroshitsuji, rozdział 55, str. 23-24
  3. Manga Kuroshitsuji, rozdział 12-13

Więcej z Fandomu

Losowa wiki