FANDOM

Tanaka
Tanaka
Kanji

田中

Rōmaji

Tanaka

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status Profesjonalny
Zajęcie

Zarządca Posiadłości Phantomhive

Poprzednie zajęcie

Kamerdyner w posiadłości Phantomhive

Baza operacji

Posiadłość Phantomhive; Londyn

Status osobisty
Status

Żywy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 1, Rozdział 1

Anime

Odcinek 1

Gra wideo

Kuroshitsuji: Phantom & Ghost

Seiyū

Shunji Fujimura

Tanaka (jap. 田中 Tanaka) – zarządca posiadłości Phantomhive, a także stary przyjaciel rodziny i lojalny sługa.

WyglądEdytuj

Tanaka 2

Prawdziwy wygląd Tanaki.

Tanaka jest starszym mężczyzną o siwych włosach i wąsach. Nosi monokl na prawym oku, wytworny garnitur i białe rękawiczki i prawie zawsze trzyma w ręku czarkę herbaty. Jego wymiary ciała są zazwyczaj przedstawiane krótsze i mniejsze niż są w rzeczywistości. W sytuacjach poważnych lub krytycznych jest on przedstawiony w jego pełnej wysokości.

OsobowośćEdytuj

Tanaka jest inteligentnym i kompetentnym człowiekiem. Jest byłym kamerdynerem domostwa Phantomhive, służył Vincentowi Phantomhive, ale został ranny w przeszłości[1], obecnie wykonuje niewiele pracy; on zwykle spędza większość czasu biegając z Baldroyem, Finnianem i Mey-Lin. Mimo to jest bardzo szanowany przez innych, jak np. przez Sebastiana Michaelisa i Francis Midford; w rzeczywistości markiza Midford kiedyś zachęcała Sebastiana i Ciela, by brali z niego przykład w związku ze swoim wyglądem[2]. Poza tym, jest miły i wierny Cielowi, jego gościom, a także innym służącym. Choć zazwyczaj przystaje na plany innych, Tanaka ma wielki autorytet, jest figurantem i dyrektorem wykonawczym Spółki Funtom[3][4]. Pomimo swojego wieku, nadal jest silny, jak zostało to pokazane, kiedy bez wysiłku stonował mężczyznę, który próbował zranić Ciela[5].

W poważnych czasach, kiedy jest potrzebny, aby tymczasowo ponownie objąć stanowisko kamerdynera, Tanaka wykonuje swoje obowiązki szybko i sprawnie wraz z bogatym doświadczeniem do dyspozycji[6]. Jest spokojny i poważny, potrafi upomnieć Ciela, jeżeli stwierdzi, że jest okazuje on słabość jako głowa rodu Phantomhive[7]. Często stawia zdrowie i samopoczucie Ciela na pierwszym miejscu[8].

Historia Edytuj

Tanaka i Ciel

Tanaka ściska Ciela z ulgą.

Tanaka był obecny, gdy rodzina Ciela Phantomhive'a została zamordowana, a on sam próbował ostrzec Ciela, by uciekał. W ten sposób niezauważony napastnik pchnął go nożem w plecy poważnie go raniąc[9].

Był leczony w Royal Hospital, gdzie pracowała Angelina Dalles. Gdy Ciel i Sebastian odwiedzili go, Tanaka był zdziwiony, że Ciel żyje. Następnie dał Sebastianowi zegarek kieszonkowy, który powiedział, że był przekazywany z jednego kamerdynera rodziny Phantomhive na następnego[10].

Streszczenie mangi Edytuj

Kidnapping Arc Edytuj

Jack the Ripper Arc Edytuj

Curry Contest Arc Edytuj

Circus Arc Edytuj

Phantomhive Manor Murders Arc Edytuj

Luxury Liner Arc Edytuj

Przypisy

  3. Character Guide Kuroshitsuji, str. 4
  4. Anime Kuroshitsuji, odcinek 9

NawigacjaEdytuj

Posiadłość Phantomhive
Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Mey-Lin · Finnian · Pluto · Snake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki